Orv ja, det har han også- han er bare smuk og deeeejlig :DBittéHamstereN skrev:Nååååååååååååårh han har en stjerne i sit venstre øje på sidste billede (det øje til højre ) det er bare så nuttet
Georg guldhamster- langhåret dove - nye billeder 23/7-2010
-
-
Der sørme også en stjerne på det første af de nye billeder Han er en stjerne, en smuk oplysning på den mørke himmel (kunne sammenlignes med det der lyser op på en trist dag )Bella skrev:Orv ja, det har han også- han er bare smuk og deeeejlig :DBittéHamstereN skrev:Nååååååååååååårh han har en stjerne i sit venstre øje på sidste billede (det øje til højre ) det er bare så nuttet
Sådan en smuksak :love: :love4:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-
Der kan sagtens være både sort og rødøjet unger i samme kuldconstruxi skrev:Bare min "mini Georg" bliver lige så nuttet, men det kan næsten ikke undgås med de forældre :)
Jeg troede faktisk han havde sorte øjne, det har derfor jeg synes det var lidt underligt at nogle af ungerne havde røde øjne, men det er jo tydeligt på det første billede at han har røde øjne :shock:
Det er heller ikke helt enkeltconstruxi skrev:Nååå ups...Bella skrev:Røde øjne følger med dovefarven
Tak Hanne
Er ikke så god til det med de farver endnu
Jeg har stilt mange spørgsmål, og er ikke færdig endnu
Det er lidt kompliceret.
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne
-
Nemlig IzabellaBella skrev:Det er heller ikke helt enkeltconstruxi skrev:Nååå ups...Bella skrev:Røde øjne følger med dovefarven
Tak Hanne
Er ikke så god til det med de farver endnu
Jeg har stilt mange spørgsmål, og er ikke færdig endnu
Det er lidt kompliceret.
genetik og farver er heller ik min stærke side,men har da efterhånden haft en del kuld hvor der både var sort og rødøjet unger.
-