Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Wampi

Indlæg af Wampi » 23. jan 2010 15:21

NL: Min dejlige skatterbasse.. idag er det 6 år siden jeg lå i ankelhøj sne og spurgte om vi ikke skulle have ring på... hehe hvis der er nogen der er i tvivl fik jeg et ja dengang.. :lol:  8-)

puha 6 år.. de er gået hurtigt.. har ikke på noget tidspunkt været i tvivl om at det var det rigtige valg jeg tog, da jeg tog chancen og flyttede sammen med ham... vi mødtes d. 10. januar 04, d. 17 januar 04 fik jeg adresse hos ham, og d. 24 januar 04 blev vi ringforlovet..

og nu er vi igang med at planlægge børn..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 23. jan 2010 17:08

NL: Er sammen med mine kusiner og min fætter :D. Hygge!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Wampi

Indlæg af Wampi » 25. jan 2010 20:12

NL: får vaskemaskine på fredag!!!!! YES!!!  :klap:  :banan  :cheer  :hop:

osv..

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 25. jan 2010 20:37

Wampi skrev:NL: får vaskemaskine på fredag!!!!! YES!!!  :klap:  :banan  :cheer  :hop:

osv..

Jeg synes, at du skal dele!  :shock:
NL: Hamsterlopaedia, endelig kom den med posten!
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Wampi

Indlæg af Wampi » 25. jan 2010 20:39

Chagos Mutti skrev:
Wampi skrev:NL: får vaskemaskine på fredag!!!!! YES!!!  :klap:  :banan  :cheer  :hop:

osv..

Jeg synes, at du skal dele!  :shock:
NL: Hamsterlopaedia, endelig kom den med posten!
haha NEJ! :P har endelig fået den efter at have ventet i 6 år.. så det er MMIIINNNN!!!!!!!!!! *stikker af med vaskemaskinen under armen*

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 25. jan 2010 20:43

Vi kan bytte?
Vaskemaskine for hamsterbog på engelsk skrevet med lille skrift og nærmest ingen billeder? :)
Det er et rigtig godt byt, tro mig  :lol:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Desiree

Indlæg af Desiree » 25. jan 2010 21:27

Hamsterlopaedia er en rigtig god bog :) Men ville godt nok IKKE bytte den for min vaskemaskine  :lol:
mvh Desiree

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 25. jan 2010 22:19

Chagos Mutti skrev:Vi kan bytte?
Vaskemaskine for hamsterbog på engelsk skrevet med lille skrift og nærmest ingen billeder? :)
Det er et rigtig godt byt, tro mig  :lol:
Du kan da låne min ene vaskemaskine nogen gange og der er endda også opvaskemaskine i :shock: Den hedder far og er meget billigt i strøm :lol:  :lol:  :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 26. jan 2010 19:21

Din far er en lidt for gammel model til mig nok :roll:
Den slags opvaskemaskine skal jo have god gammeldags mad og intet grønt og se en masse tv avis? :lol:
Med Venlig Hilsen

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 26. jan 2010 19:23

er lige kommet hjem fra en halv lang køretur
har været oppe og hente 2 chinchillaer med et stort bur til, og de to skal gerne blive Tintins burkammier efterhånden.
endte så også lige med at få 2 blå løvehoved kaniner med hjem  
de er så godt nok lidt overvægtige, så de skal på kur, men de har også fået alm. gnaverblanding hvor de var.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 26. jan 2010 19:57

darkangel87 skrev:er lige kommet hjem fra en halv lang køretur
har været oppe og hente 2 chinchillaer med et stort bur til, og de to skal gerne blive Tintins burkammier efterhånden.
de er så godt nok lidt overvægtige, så de skal på kur, men de har også fået alm. gnaverblanding hvor de var.
Billeder tak  :lol:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 26. jan 2010 20:50

Chagos Mutti skrev:Din far er en lidt for gammel model til mig nok :roll:
Den slags opvaskemaskine skal jo have god gammeldags mad og intet grønt og se en masse tv avis? :lol:
:lol: Min opvaskemaskine/vaskemaskine spiser nærmest kun sundt, kød (uden sovs der feder) grønt, grønt og mere grønt og så lidt frugt som godbidder :lol:
Man sparer en masse strøm og så fungere mad-skraldespanden rigtig godt :lol:  :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 26. jan 2010 21:38

malthesmor skrev:
darkangel87 skrev:er lige kommet hjem fra en halv lang køretur
Billeder tak  :lol:
skal jeg nok få taget men det bliver først imorgen, er simpelthen død for energi for var helt i Børkop efter dem, men synes godt jeg kunne ofre de timer og 150 kr i diesel på det når de nu var gratis.
og det var bestemt turen værd
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Loan

Indlæg af Loan » 26. jan 2010 22:28

Jeg har fået ny computer :D
Hilsen
Loan Vejby

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 28. jan 2010 05:36

:love4:  :pinklove2: jeg er såmænd blevet forelsket i en skøn soldat fra Slagelse :) :D. Har osse været single i næsten 1 år, så det var vist på tide at finde en :P

Besvar