malthesmor skrev:darkangel87 skrev:NH: har lige fundet 3 unger fra mit landekuld med sår og blod, henholdsvis 2 hanner og 1 hun.
hvorfor lige samme kuld hvor hanner og hunner går i hver sin ende af værelset, og samme dag.
og jeg står kke lige med 3 ekstra bure til de 3 kan komme i, så nu må de gå i transportkasser indtil jeg har mulighed for at få hentet kasser til bure til dem imorgen, når banken åbner.
hannerne har tydeligvis slåset med hinanden, da de andre drenge fra kuldet ikke er kommet til skade, og hunnen kuet fuldstændigt ned at sin noget større søster
og det har jo så sat en masse tænken igennem
Jamen er det ikke store unger Heidi ???,er det ikke 3½ måned de er, det bekræfter jo bare at guldhamster IKKE kan gå sammen :shock:
jo de er 3½ måned, men har ikke før haft problemer med at de gik sammen ldt længere, hvis jeg ikke har haft burene til at skille dem ad.
men derfor har jeg også besluttet at skære ned i antallet af guldhamsterkuld, og prøve ihærdigt på at komme af med de store unger jeg har, så jeg har kapaciteten til at skille dem ad
NH: gled ud i et autoværn idag på vej ud og handle, fordi den der kørte foran ikke kunne finde ud af at blinke i ordenlig tid, så valget stod mellem at køre frontalt ind en modkørende, køre op i røven på den der skulle dreje, køre frontalt ind i et autoværn og spærre for en frakørsel fra motorvejen, eller prøve at bremse med det resultat at røven røg rundt
det var så lige venstre forlygte og blinklys der røg glasset i og lidt pladeskader, og fordi bilen fortsatte rundt så ramte venstre side i bag jo også lige og gav en bule. og så kørte jeg ikke engang andet end 50.
det var så ldt arbejde til svigerfar, nu igen.