NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 24. jan 2010 08:55

darkangel87 skrev:lyder til jeg har været heldig når det gælder mine venner som er drenge
jeg har heldigvis en masse gode "hankøns væsner"-venner, som jeg ikke vil bytte for nogen i verden - deriblandt min ex....
men nogle mænd altså simpelthen nogle gange meget meget besværlige!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 26. jan 2010 12:36

:hcry: min hamster Ayla er løbet væk i nat :'(
Vedhæftede filer
fdgh.jpg
fdgh.jpg (143.82 KiB) Vist 3642 gange

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 26. jan 2010 12:50

Lillejyde skrev::hcry: min hamster Ayla er løbet væk i nat :'(
Lad os håbe den kommer frem i aften :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 26. jan 2010 12:57

Chagos Mutti skrev:
Lillejyde skrev::hcry: min hamster Ayla er løbet væk i nat :'(
Lad os håbe den kommer frem i aften :)
Har fundet hende :D!!! :') min lille Ayla  :heart:  :hearts2  :love4: !

burrus

Indlæg af burrus » 26. jan 2010 12:59

NH: en ægte møgdag  :(  
først bilen, eksamen på fredag og nu Fix  :(  

nu gider jeg altså ikke mer  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 26. jan 2010 13:19

Hvad er der med Fix?
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Wampi

Indlæg af Wampi » 26. jan 2010 23:20

NH: at naboens hund sidder i vores have og hyler..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

burrus

Indlæg af burrus » 26. jan 2010 23:22

Chagos Mutti skrev:Hvad er der med Fix?
er aflivet pga hjerneblødning  :cry:
Pia B

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 27. jan 2010 08:55

burrus skrev:
Chagos Mutti skrev:Hvad er der med Fix?
er aflivet pga hjerneblødning  :cry:
:( sådan noget møg
Med Venlig Hilsen

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 28. jan 2010 07:46

NH: Jeg hader de dage, hvor mit humør er helt i bund. Især fordi jeg føler, at jeg snyder min arbejdsgiver...
For jeg er jo ikke fysisk syg... Og nogengange virker det som om, at hvis det ikke er fysisk, jamen så er man ikke syg... Og jeg har stadig ikke fået brev til psykiatrisk så jeg kan få en diagnose og piller som vil virke...

Vente vente vente på mit brev.
Med Venlig Hilsen

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 28. jan 2010 21:02

NH: har lige fundet 3 unger fra mit landekuld med sår og blod, henholdsvis 2 hanner og 1 hun.  
hvorfor lige samme kuld hvor hanner og hunner går i hver sin ende af værelset, og samme dag.  
og jeg står kke lige med 3 ekstra bure til de 3 kan komme i, så nu må de gå i transportkasser indtil jeg har mulighed for at få hentet kasser til bure til dem imorgen, når banken åbner.  
hannerne har tydeligvis slåset med hinanden, da de andre drenge fra kuldet ikke er kommet til skade, og hunnen kuet fuldstændigt ned at sin noget større søster  
og det har jo så sat en masse tænken igennem
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 28. jan 2010 21:12

NH: Fie har muligvis fået et epileptisk anfald, eller en hjerneblødning. :cry:

Hun virker frisk nok nu, bare træt, men tidligere var hun meeeeget dårlig.
Hovedet og kroppen trak sig til højre hele tiden, så hun næsten ikke kunne stå.
Baabuu til dyrlæge som giver binyrebarkhormon og som tilsyneladende har hjulpet.......

Håber hun kommer igennem natten :(

burrus

Indlæg af burrus » 28. jan 2010 22:59

NH: radiografi og patologi eksamen i morgen  :shock:  nogen der vil tage den for mig?!

hvis jeg trækker et patologi spørgsmål er jeg virkelig doomed  :(
Pia B

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 29. jan 2010 13:56

darkangel87 skrev:NH: har lige fundet 3 unger fra mit landekuld med sår og blod, henholdsvis 2 hanner og 1 hun.  
hvorfor lige samme kuld hvor hanner og hunner går i hver sin ende af værelset, og samme dag.  
og jeg står kke lige med 3 ekstra bure til de 3 kan komme i, så nu må de gå i transportkasser indtil jeg har mulighed for at få hentet kasser til bure til dem imorgen, når banken åbner.  
hannerne har tydeligvis slåset med hinanden, da de andre drenge fra kuldet ikke er kommet til skade, og hunnen kuet fuldstændigt ned at sin noget større søster  
Jamen er det ikke store unger Heidi ???,er det ikke 3½ måned de er, det bekræfter jo bare at guldhamster IKKE kan gå sammen  :shock:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 29. jan 2010 16:19

malthesmor skrev:
darkangel87 skrev:NH: har lige fundet 3 unger fra mit landekuld med sår og blod, henholdsvis 2 hanner og 1 hun.  
Jamen er det ikke store unger Heidi ???,er det ikke 3½ måned de er, det bekræfter jo bare at guldhamster IKKE kan gå sammen  :shock:
jo de er 3½ måned, men har ikke før haft problemer med at de gik sammen ldt længere, hvis jeg ikke har haft burene til at skille dem ad.
men derfor har jeg også besluttet at skære ned i antallet af guldhamsterkuld, og prøve ihærdigt på at komme af med de store unger jeg har, så jeg har kapaciteten til at skille dem ad

NH: gled ud i et autoværn idag på vej ud og handle, fordi den der kørte foran ikke kunne finde ud af at blinke i ordenlig tid, så valget stod mellem at køre frontalt ind  en modkørende, køre op i røven på den der skulle dreje, køre frontalt ind i et autoværn og spærre for en frakørsel fra motorvejen, eller prøve at bremse med det resultat at røven røg rundt
det var så lige venstre forlygte og blinklys der røg glasset i og lidt pladeskader, og fordi bilen fortsatte rundt så ramte venstre side i bag jo også lige og gav en bule. og så kørte jeg ikke engang andet end 50.
det var så ldt arbejde til svigerfar, nu igen.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Besvar