Vinterhvide kuld - 2 par sat sammen

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 14. feb 2010 23:09

Eeej det lyder da bare rigtig godt!  :lol:

Jeg krydser fingre sammen med dig, men mon ikke den er ved at være der  :roll:
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 18. feb 2010 18:14

:D Wee, har du fundet tema til begge vinterkuld?
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

burrus

Indlæg af burrus » 18. feb 2010 18:57

I aften har der været lidt "skænderi" inde fra Kong Vinter og Sharon - og absolut ingen tegn på brunst... stadig 38 g - men masser af mad i kindposerne, som jeg ikke ku få lov til at tømme  :?
men håber meget på at den er der nu - for Sharon er slet ikke interesseret i Kong Vinter mere - og hun burde altså være i brunst i aften :lol:  

Jeg håber meget på at der også er "held" hos Daisy og Bruno - men igen, dem har jeg ingen "action" eller synlig brunst set hos, så jeg har ingen fornemmelse af dem...  

jeg leder stadig efter det perfekte tema til Daisy og Bruno - hvis folk har idéer så byd endelig ind..
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 20. feb 2010 21:16

Synes temaet kaffemærker er super og underligt :-)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

burrus

Indlæg af burrus » 20. feb 2010 21:55

Chagos Mutti skrev:Synes temaet kaffemærker er super og underligt :-)
:lol:  :lol:  DET skal klart overvejes  :lol:  tror aldrig det er brugt før faktisk  :lol:  :lol:  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 21. feb 2010 16:30

Jeg synes jeg havde en masse gode forslag til temaer, men dem har jeg glemt - jeg prøver lige at komme i tanke om dem igen  :roll:

Men nu er det vel tre uger siden parene blev sat sammen, så nu kan der vel potentielt snart komme unger på hvilket tidspunkt det skulle være?  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 21. feb 2010 16:31

ja jeg går også og kigger meget spændt ind i burene når de er vågne hver dag  :lol:  :lol:  :lol:  de bliver vejet igen i aften... bare lige for at tjekke  :lol:
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 21. feb 2010 17:28

jeg har lige tjekket begge par.
Sharon er SÅ meget drægtig  :lol:  
sidst jeg vejede hende, vejede hun 36 med mad i kindposerne - i dag vejer hun 42 uden mad, og er tydeligt blevet bredere om hofterne!  
jeg tror ikke hun føder i aften, men nok omen lille uges penge ku jeg forestille mig... (senest håber jeg!)

Daisy har en lille bitte vægtøgning igen - tror hun er +6 g fa jeg fik hende hjem, men de startede jo i vinterpels og er ikke skiftet helt over endnu, så er ikke sikker overhovedet på om hun er drægtig... Hun virker til at være blevet lidt større overalt - men skal ikke kunne sige om hun er drægtig....

men begge hunner er ivrige redebyggere nu - det var de altså ikke i samme grad for en uge siden  :)
Pia B

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 24. feb 2010 16:28

Hvad så, er der ved at være optræk til en fødsel?  :lol:  Jeg tænker hver dag når jeg får fri at jeg skal skynde mig hjem og høre om hun har født, hehe. Jeg er simpelthen så utålmodig!

Og hvad med Daisy, har hun taget mere på eller hvordan ser det ud der?

burrus

Indlæg af burrus » 24. feb 2010 16:34

Bare rolig - jeg skal nok opdatere herinde, når der sker mere  :wink:
og nej - indtil nu er der intet sket...

i teorien kan Sharon jo trække den helt til d. 3. hvis vi er rigtig uheldige!  :wink:
Pia B

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 24. feb 2010 16:47

Det må hun ikke!  :shock: Hehe jeg glæder mig hvert fald, og jeg ved godt du nok skal skrive når det er.

Hvad med Daisy-pigen?

burrus

Indlæg af burrus » 24. feb 2010 16:49

Daisy pigen har fået fred og ro de sidste par dage...
tjekker hende nok i aften...  :)
Pia B

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 24. feb 2010 16:52

Okay det glæder jeg mig til at høre mere om :)

burrus

Indlæg af burrus » 24. feb 2010 20:55

hmm Sharon snyder mig  :?  hun er MEGET tydelig drægtig nu! hun har slidt lidt pels af bugen, strittende dievorter, bule på maven, brede hofte - man kan næsten se der er liv i maven (jeg kan tydeligt mærke dem!  :shock: )
Jeg tror og håber der er en del!  :D  

Daisy derimod - tja hun forsætter op på 31 g, så hun har jo taget lidt på igen nu - og sidst hun blev vejet vejede hun 30 med lidt i kindposerne, denne gang med intet...
men jeg kan ikke finde ud af om hun bare er vokset, eller om hun virkelig synes hun skal være drægtig  :lol:  i så fald bliver det ikke et stort kuld!  :?

men fælles er at begge hanner har fået deres egen rede over natten igen nu... Kong Vinter er SMIDT ud  :shock:  de er meget glade for hinanden, så længe han ikke er i Sharons rede  :lol:  
så tror og håber der snart er unger!  :)
Pia B

liv

Indlæg af liv » 24. feb 2010 21:07

vi krydser fingre!! kan sige hun kommrt ud af store kuld :lol:

Besvar