Ny. Now Loving
NL: Lægen på sygehuset er meget meget flink og meget forstående! :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Den hopper jeg lige med på! :D :Dliv skrev:SOLSKIN!!! :yeah: :yeah:
det er faktisk et gigantisk godt vejr i dag :D mildt og dejligt :)
Pia B
-
NL: Havde Chago ude i morges. Den tumlede rundt på min seng. Valgte så at forklare den, at i dag bliver dens lillebror Kinley nok født.
Tror næsten den forstod mig, eller også var det de der solsikkekerner som gjorde den gad sidde stille og lytte
Tror næsten den forstod mig, eller også var det de der solsikkekerner som gjorde den gad sidde stille og lytte
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
-
NL: Jeg tjekkede lige SKAT, og jeg får sørme penge tilbage i skat i år :D
så mange at jeg nu for første gang siden jeg flyttede hjemmefra, kan forkæle mig selv med nyt tøj :D
og så overvejer lidt om det er hamsterne som skal have nye bure, eller om jeg skal forkæle rottepigerne med nyt but :oops: men forkæler jeg rottepigerne frygter jeg lidt at min GMR går amok :oops: :lol:
så mange at jeg nu for første gang siden jeg flyttede hjemmefra, kan forkæle mig selv med nyt tøj :D
og så overvejer lidt om det er hamsterne som skal have nye bure, eller om jeg skal forkæle rottepigerne med nyt but :oops: men forkæler jeg rottepigerne frygter jeg lidt at min GMR går amok :oops: :lol:
Pia B
-
NL: LANGT om længe lykkedes det endelig at få et godt billede af naboens hund der render i vores have... fik det oven i købet på video af både hunden i vores have og hende der lukker den ind igen...
YES!!!!!!!!!!! sådan ikke mere bøvl vi har uopretteligt bevis for det og kan langt om længe punke boligselskabet til at gøre noget ved det...
:wave2: :hop: :klap:
plejer normalt ikke at bruge smileys men lige nu kan der slet ikke være nok...
YES!!!!!!!!!!! sådan ikke mere bøvl vi har uopretteligt bevis for det og kan langt om længe punke boligselskabet til at gøre noget ved det...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
Nice! Det er også noget mærkeligt noget at gøre af naboenWampi skrev:NL: LANGT om længe lykkedes det endelig at få et godt billede af naboens hund der render i vores have... fik det oven i købet på video af både hunden i vores have og hende der lukker den ind igen...
Med Venlig Hilsen
hun er underlig.. og har fået en hund som hun mener bør luftes ved at åbne døren og så kalde på den i op til 15 min når hun mener den skal ind igen..
få mig slet ikke startet på hvordan vores have ser ud pt da vi ikke har haft råd til at indhegne den endnu.... er lidt arrig over det da jeg faktisk havde glædet mig til her til foråret at kunne arbejde med haven og få den rettet op efter den forrige beboer ikke kunne selv... men hvis hendes hund skal løbe frit omkring kan jeg ikke begynde at plante ting for det bliver bare gravet op..
få mig slet ikke startet på hvordan vores have ser ud pt da vi ikke har haft råd til at indhegne den endnu.... er lidt arrig over det da jeg faktisk havde glædet mig til her til foråret at kunne arbejde med haven og få den rettet op efter den forrige beboer ikke kunne selv... men hvis hendes hund skal løbe frit omkring kan jeg ikke begynde at plante ting for det bliver bare gravet op..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
-
NL: allerede inden ungerne er 3 uger, har jeg afsat 9 ud af 10 unger :shock:
og jeg har nok 10 købere mere som bare gerne vil have sølvgrå :shock:
hva sker der lige for folk og "trangen" til sølvgrå? :shock: :lol:
og jeg har nok 10 købere mere som bare gerne vil have sølvgrå :shock:
hva sker der lige for folk og "trangen" til sølvgrå? :shock: :lol:
Pia B