Vinterhvide kuld - 2 par sat sammen

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 4. mar 2010 14:32

Er begyndt at tænke på noget... Kan en hamster godt være falsk gravid? Og bare være tyk pga hun tror, at hun er gravid, men ikke er det?

For så er det nok derfor der ingen unger er :lol:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 4. mar 2010 15:30

nej det kan de ikke
men det kan være at hun faktisk er blevet parret senere uden Pia har opdaget det.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 4. mar 2010 16:47

Og nej der er ikke kommet unger, men hun har lavet giga rede og endnu større depot i redekassen.
jeg tror muligvis hun er blevet stresset og hun har nu fået en "lukket" redekasse at være i.
hun er stort set ikke ude af kassen, så håber altså der er unger inden for et par dage  :?  

jeg er ved at være MEGET utålmodig!  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 4. mar 2010 16:49

burrus skrev:Og nej der er ikke kommet unger, men hun har lavet giga rede og endnu større depot i redekassen.
jeg tror muligvis hun er blevet stresset og hun har nu fået en "lukket" redekasse at være i.
hun er stort set ikke ude af kassen, så håber altså der er unger inden for et par dage  :?  

Håber ikke larmen fra rotterne har stresset hende for meget :?
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

burrus

Indlæg af burrus » 4. mar 2010 16:54

Chagos Mutti skrev:
burrus skrev:Og nej der er ikke kommet unger, men hun har lavet giga rede og endnu større depot i redekassen.

Håber ikke larmen fra rotterne har stresset hende for meget :?
det er ikke larmen fra rotterne, men fordi jeg har rodet rundt derinde så meget, pga. rotterne  :oops:  
og så fordi jeg fik noget utøj ind, som jeg lynhurtigt sku har behandlet for og skiftet alle bure i forgårs... det gik lidt meget stærkt og hun virkede lidt stresset over det...
så hun får totalt fred fra nu af og indtil i aften inden jeg går i seng...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 4. mar 2010 16:57

Troede det var rotterne som larmede, ikke dig!

Men Pia, er hun tyk? Sådan tyk tyk tyk?

Tror altså snart ikke på der kommer unger :shock:

Mon ikke du er ved at være en smule træt af alle os, som konstant spørger om der er kommet unger.
Med Venlig Hilsen

burrus

Indlæg af burrus » 4. mar 2010 17:02

hun har en tydelig "drægtig" mave - den hænger lavt nu, så jo hun ser pænt drægtig ud... men jeg tror ikke det er stort kuld!  for hun er ikke kæmpe kæmpe...

jeg synes godt hun må tage og føde i nat!  :?
Pia B

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 4. mar 2010 17:08

Forresten, hvad er status på den anden lille dværgpige?

Kan jo være kuldet er så lille, at der ingen unge er til mig i denne omgang...
Med Venlig Hilsen

liv

Indlæg af liv » 4. mar 2010 17:10

burrus skrev:hun har en tydelig "drægtig" mave - den hænger lavt nu, så jo hun ser pænt drægtig ud... men jeg tror ikke det er stort kuld!  for hun er ikke kæmpe kæmpe...

tro mig de kan sagtens se små ud! man kunne næsten ikke se Feta var gravid og der kom 7 store unger  :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 4. mar 2010 17:10

ingen unger endnu...

men jeg har jo slet ikke set nogen action mellem de to - kun en svag vægtøgning hos Daisy...

ungerne kommer når de kommer er jeg nok nået til nu  :oops:  :lol:
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 4. mar 2010 17:12

liv skrev:
burrus skrev:hun har en tydelig "drægtig" mave - den hænger lavt nu, så jo hun ser pænt drægtig ud... men jeg tror ikke det er stort kuld!  for hun er ikke kæmpe kæmpe...

tro mig de kan sagtens se små ud! man kunne næsten ikke se Feta var gravid og der kom 7 store unger  :wink:
hvor længe gik Sharons mor egentlig drægtig?
Pia B

liv

Indlæg af liv » 4. mar 2010 17:21

hun var drægtig i 19 dage

burrus

Indlæg af burrus » 4. mar 2010 17:22

hmm Sharon er på dag 22 ift sidste observerede parring  :?
det generer mig lidt... men igen, hvis hun var stresset i går, kan det jo have lidt at sige også...
synes bare godt der må komme unger nu...
Pia B

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 4. mar 2010 17:23

Hmm de kan vel ikke have problemer med at føde, hvis de bliver gravide i en ung alder? :?
Med Venlig Hilsen

liv

Indlæg af liv » 4. mar 2010 17:25

burrus skrev:hmm Sharon er på dag 22 ift sidste observerede parring  :?
det generer mig lidt... men igen, hvis hun var stresset i går, kan det jo have lidt at sige også...
synes bare godt der må komme unger nu...
Vi kan jo også gå over tid  :wink: Jeg ville give hende ro måske et håndklæde over buret? og se det an i to dage  :wink:

Kan det hjælpe hvis jeg vejer hendes to søstre så vi kan se om hun vejer mere?

Besvar