hehe.. sys ellers selv at netop den sorte baggrund med hvid farve var bedste valg..
hmm.. jeg valgte det med at have en topbjælke der viser de forskellige hovedemner og når man så klikkede der kunne man gå videre.. mest af alt for at komme udenom dumme dropdown menuer som jeg selv synes kan være svære at få trykket korrekt på..
Den er stadig under konstruktion så der mangler stadig en masse på siderne.. Jeg ville bare gerne netop have noget konstruktivt at gå videre med..
Jeg vil helst prøve at undgå alt for mange menupunkter da jeg så synes det bliver alt for uoverskueligt... Men igen der må heller ikke være alt for få af dem...
Under den der hedder About Hamsters er stadig uenig med mig selv om hvad jeg helst vil have der.. Den ene del siger det skal være informativ side med link til her osv og så måske en enkelt side med korte beskrivelser af dem jeg selv har haft.. og den anden side siger at hvert hamster skal have sin egen side med beskrivelse og så derudover en side med informationer om hamstere...
Jeg prøver at finde en anden baggrund at arbejde med.. mener jeg godt kan skifte den uden at skulle starte forfra..
Ved ikke helt hvordan jeg skulle ændre det med menuerne.. Der er 2 valg enten står de i toppen eller også er de i siden af skærmen...
Som sagt sys jeg selv at dropdown er noget irriterende at have med at gøre.. jeg ender ofte selv med at få trykket på den forkerte...
også derfor min hjemmeside på Weebly ikke er min favorit.. Den er nemlig med dropdown menuer for alle punkterne..
Edit:
Fandt lige frem til at jeg ikke kan ændre baggrunden uden at skulle starte helt forfra.. prøver at lege lidt med nogle farveskalaer for menupunkterne..
Edit2:
har lavet nogle ændringer i farverne med menupunkterne osv.. tjek det ud og giv mig et skriv om det har hjulpet lidt

Det er også meningen den skal se lidt prof ud så den kan bruges i min jobsøgning indenfor kontor...