Sommertid?
Sommertid?
Ja nu sidder jeg og prøver at hitte ud af det her med sommertid.
Der er forskellige meninger overalt på nettet.
Det ene sted står der at det er i nat:
27 til 28 marts
Det skal sættes en time frem
og andre steder står der at det er:
28 til 29 marts det skal ændres...
Nogen herinde der ved præcis hvornår det er det skal ændres?
Har selv forstået det sådan at det er søndag nat = natten mellem søndag og mandag det skal ændres.
Men nu er jeg i tvivl..
Så derfor en afstemning om det og så går jeg udfra det der er flertal ved.. Håber I når det inden kl. 02 i nat (27 til 28 marts) da det jo er det første tidspunkt..
Der er forskellige meninger overalt på nettet.
Det ene sted står der at det er i nat:
27 til 28 marts
Det skal sættes en time frem
og andre steder står der at det er:
28 til 29 marts det skal ændres...
Nogen herinde der ved præcis hvornår det er det skal ændres?
Har selv forstået det sådan at det er søndag nat = natten mellem søndag og mandag det skal ændres.
Men nu er jeg i tvivl..
Så derfor en afstemning om det og så går jeg udfra det der er flertal ved.. Håber I når det inden kl. 02 i nat (27 til 28 marts) da det jo er det første tidspunkt..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
jeg mente selv det var mellem søndag og mandag da det er søndag nat man siger.. har tænkt at hvis det var søndag 02.00 var det søndag morgen man burde sige..
har selv fundet flere steder hvor der står både det ene og det andet... derfor min tvivl
men ok så sætter vi uret inden vi går i seng i nat
har selv fundet flere steder hvor der står både det ene og det andet... derfor min tvivl
men ok så sætter vi uret inden vi går i seng i nat
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
Det er, som de fleste har sagt, mellem lørdag og søndag. Det er fordi det skal genere mindst muligt folk. Det vil selvfølgelig genere lægerne der arbejder den nat og sygeplejeskerne og alle andre natarbejdere, der er på arbejde den nat og det genere også køerne, så derfor vender man dem til det nogen dage op til (så vejret i x factor reklamen ) Og vejrets gode huske regel: Man skal til at sætte havemøbler frem, så uret skal også stilles frem
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk