NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 4. apr 2010 20:20

tror desværre at Trunte snart tager ud på den sidste rejse, lige nu ligger hun i sin køje her ved siden af min computer og har ikke rørt sig ud af stedet den sidste time. men hun trækker stadig vejret  :cry:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

my heaven

Indlæg af my heaven » 4. apr 2010 20:29

AnetteFrost skrev:tror desværre at Trunte snart tager ud på den sidste rejse, lige nu ligger hun i sin køje her ved siden af min computer og har ikke rørt sig ud af stedet den sidste time. men hun trækker stadig vejret  :cry:
åh nej da.håber hun kommer godt afsted. :cry:
min trille lever også på det sidste,jeg tjekker hende rigtig mange gange om dagen, hun er min yngling :cry:
Billede

Thitte

Indlæg af Thitte » 5. apr 2010 10:41

NH: Tager Thit til dyrlægen først på ugen  :(
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

LUX

Indlæg af LUX » 5. apr 2010 11:02

NH: Forkølelse  :(
Sofie

burrus

Indlæg af burrus » 5. apr 2010 11:04

NH: Constantine er her snart ikke mere  :cry:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 6. apr 2010 21:40

NH!!! fandt ud af hvorfor der var kommet møl!!! den mini papkasse jeg havde fuldt med spagnum og sat ind i burene havde de tisset i eller noget så hele bunden var dækket til af mug  :puke1:  :yt: Fandt ud af det for 1,5 time siden og har skoldet og gjort rent siden  :headbang: Endelig færdig med burene!! så mangler resten af værelset der så er blevet svinet til bare... (må blive imorgen)  :x  :x  Det mest ærgelige er at de ikke længere kan have spagnum i deres bure så... og de NØD at grave sig ned og blive lidt beskidte!! er der ikke nogen som har en løsning?  :oops:  :oops:

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 15. apr 2010 17:21

Nu går den altså snart ikke længere.
Bliver snart nødt til det - bliver snart nødt til at slutte det her forhold :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

burrus

Indlæg af burrus » 15. apr 2010 19:48

NH: Har udviklet kronisk bronkitis og fået en kold lungebetændelse oveni  :(  
har fået besked på at få alt hø ud af huset, for mine bronkier er møgallergiske over for det, og dermed skal marsvin og kanin også flytte  :cry:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Siigne

Indlæg af Siigne » 15. apr 2010 19:50

FrkHoumann skrev:Nu går den altså snart ikke længere.
Bliver snart nødt til det - bliver snart nødt til at slutte det her forhold :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Øv - jeg synes I virkede glade for hinanden  :(
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Ringling

Indlæg af Ringling » 15. apr 2010 19:51

burrus skrev:NH: Har udviklet kronisk bronkitis og fået en kold lungebetændelse oveni  :(  
har fået besked på at få alt hø ud af huset, for mine bronkier er møgallergiske over for det, og dermed skal marsvin og kanin også flytte  :cry:
Århh nej!!  :(  :(  :(
Hilsen Lotte
Billede

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 15. apr 2010 20:02

Åh nej pia hvor er det synd for dig  :cry:
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 15. apr 2010 20:22

Siigne skrev:
Jaa det er vi os. Jeg er virkelig virkelig glad for ham. Men det går bare ikk - han arbejder HELE tiden, og jeg mener virkelig hele tiden. Ikke en eneste gang i den tid vi har været sammen, har han haft fri i en weekend. Og de par gange han har haft en fridag har han måtte tigge og be om det.
Han arbejder typisk fra 8-17 hver eneste dag, og idag var han på arbejde fra 5.15 til 19.30 ö
Og forleden dag var det fra 6 til 17 .. Fatter det ikke det ka virkelig ikk være rigtigt. Og så er det endda hans far han arbejder for.
Er bare så ked af det ska være sådan her :cry:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 15. apr 2010 20:28

FrkHoumann skrev:
Siigne skrev:
Jaa det er vi os. Jeg er virkelig virkelig glad for ham. Men det går bare ikk - han arbejder HELE tiden, og jeg mener virkelig hele tiden. Ikke en eneste gang i den tid vi har været sammen, har han haft fri i en weekend. Og de par gange han har haft en fridag har han måtte tigge og be om det.
Han arbejder typisk fra 8-17 hver eneste dag, og idag var han på arbejde fra 5.15 til 19.30 ö
Og forleden dag var det fra 6 til 17 .. Fatter det ikke det ka virkelig ikk være rigtigt. Og så er det endda hans far han arbejder for.
Er bare så ked af det ska være sådan her :cry:
du må jo prøve at give ham et ultimatum,
at enten må han holde noget mere fri eller også mister han dig, for det er jo det valg det lyder til han har
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 15. apr 2010 20:32

Gætter på du har sagt til din kæreste, hvor meget det faktisk går dig på og at du ikke føler I kan fortsætte, hvis det bliver ved sådan? Kan være han lige trænger til et kæmpe skub bagi før han siger nej overfor sin far jo...
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 15. apr 2010 20:35

burrus skrev:NH: Har udviklet kronisk bronkitis og fået en kold lungebetændelse oveni  :(  
Ej, hvor er det synd for dig og dyrerne!
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Besvar