NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 15. apr 2010 20:41

Heidi - Jaa det har du nok ret i. Jeg må prøve igen, for har godt nok været inde på det før .. Men denne gang mener jeg det nok. Selvom det virkelig gør ondt.

Chagos Mutti - Jaa men har faktisk været inde på noget lignende før. Men der sker bare ikk noget ved det :-( Men ka ikk klare mere så må prøve igen og se om det så hjælper ..

Men er det mig der er noget galt med egentlig?
- men ka det virkelig passe at på mere end et halvt år så har han ikk haft en eneste weekend fri?
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

liv

Indlæg af liv » 15. apr 2010 20:46

Det er selvfølgelig meget arbejde.. men samtidig kan det være svært for ham at få mere fri hvis det er en del af hans arbejde at det tager meget tid... og hvis det er et drømmejob ville det næsten være syndt at tage det fra ham!

Det kan vel på en måde være tarvelig at sige man skrider hvis han ikke får mere fri.. det kan være han ikke har mulighed for at gøre det selvom han elsker dig  :?

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 15. apr 2010 20:54

Synes bare stadigvæk ikke det kan passe han ALDRIG har fri .. Det er arbejde på en minkfarm hvor de ikk har haft dyr de sidste 4 måneder? ;s derudover er der ingen tvivl om at de er underbemandede. Hans far laver stort set ingenting, så vidt jeg høre, og så er der min kæreste. Og min kærestes bedstefar som er over 70 og derfor ikk ka holde til så meget - og han får nu heller ikk løn. Derudover får Min kæreste, selvom han kun er elev, absolut ikk den løn han burde med de arbejdstider. Det er normalt at have 37 på en uge, og han har langt over.
Men nej Liv forstår faktisk udemærket hva du mener. Jeg synes os det er synd at tage fra ham hvis det virkelig er det han gerne vil, men så ka jeg desværre bare ikke være med længere, for det ka jeg simpelthen ikk holde til :-(
(Hvis jeg lød sur er det absolut ikk meningen, ville bare give en forklaring :-) )
Tjek min nye hjemmeside:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 15. apr 2010 20:57

FrkHoumann skrev:Synes bare stadigvæk ikke det kan passe han ALDRIG har fri .. Det er arbejde på en minkfarm hvor de ikk har haft dyr de sidste 4 måneder? ;s derudover er der ingen tvivl om at de er underbemandede. Hans far laver stort set ingenting, så vidt jeg høre, og så er der min kæreste. Og min kærestes bedstefar som er over 70 og derfor ikk ka holde til så meget - og han får nu heller ikk løn. Derudover får Min kæreste, selvom han kun er elev, absolut ikk den løn han burde med de arbejdstider. Det er normalt at have 37 på en uge, og han har langt over.
Men nej Liv forstår faktisk udemærket hva du mener. Jeg synes os det er synd at tage fra ham hvis det virkelig er det han gerne vil, men så ka jeg desværre bare ikke være med længere, for det ka jeg simpelthen ikk holde til :-(
(Hvis jeg lød sur er det absolut ikk meningen, ville bare give en forklaring :-) )
inden for landbrug skal man faktisk have fri hver anden eller tredje weekend, hvis det er hver tredje er det fra torsdag aften.

men det er ikke dig der har et problem for kan sku godt forstå du også gerne vil have ham hjemme, ellers er det jo ikke særlig meget et forhold, hvis den eneste tid man har sammen er når man sover
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 15. apr 2010 20:59

FrkHoumann skrev: Men er det mig der er noget galt med egentlig?
- men ka det virkelig passe at på mere end et halvt år så har han ikk haft en eneste weekend fri?
Hvis han reelt ikke har haft mere fri end det du skriver, vil jeg ikke mene det er dig, som der er noget 'galt med'.
Forklar det en sidste gang, i store vendinger, fyre forstår bare langsomt fra tid til anden, og ellers bør du nok komme videre, for det er jo nok noget som fylder en del ved dig det her...
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 15. apr 2010 21:27

Heidi - det var da egentlig utrolig dejligt at vide. Aner ikk noget om landbrug hvis jeg ska være ærlig nemlig. Ku være jeg sku fortælle ham det.
Men godt at høre det ikke er mig der er noget galt med. Men regnede jeg ærlig talt heller ikk med :-)
Men nej der er ikk meget forhold over det længere når alt vi gør er at sove. Det er godt nok for trist. Jeg vil jo gerne lave ting sammen med ham - os udover det daglige.

Chagos mutti - nej desværre er det rigtigt. Han har virkelig ikk haft mere fri end det :-( men ja jeg prøver igen, og virker det heller ikk denne gang så blir jeg nok nødt til at smutte :-(
Tjek min nye hjemmeside:

Loan

Indlæg af Loan » 15. apr 2010 22:07

NH:

Var nede i dyrehandlen idag efter en vandflaske da den af marsvinene's bare render ud, men besluttede mig for lige at kigge ved dyrene. Et lille bur med guldhamster, og lille mig tænker ikke særlig langt så med små kliklyde ser det ud til den ene vågner. Har da min højretommel tæt ved tremmerne, og dog en lille cm derfra og som skudt ud af en kanon flyver den lille hidsigprop ud fra sit skjul og laver to forholdsvis tydelige bidemærker i min tommel. Siger det til den ene af bestyrene at det da en temmelig voldsom unge at have, svaret lød; Du skal heller ikke stikke fingrene ind til dem. Som om jeg kan få min fede tommel ind i buret, og med mor ved min side gav hun mig ret, det lille bæst sprang direkte ind i tremmerne med hovedet først for at bide. Gunden lød; De får nødder gennem tremmerne! Ja som om!! Mine tager små nødder holdt mellem to fingre af mig uden så meget som at ramme mine fingre!! Grr, godt man lige har fået sin stivkrampe vac.
Hilsen
Loan Vejby

burrus

Indlæg af burrus » 16. apr 2010 20:12

NH: Hurley og Eddie flytter allerede i morgen formiddag  :cry:  
har brugt 1½ time i dag sammen med dem, og mit humør er ganske enkelt elendigt... jeg kommer til at savne de to drenge ALT for meget  :cry:  

Det bliver en meget lang køretur til Sæby i morgen  :cry:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 17. apr 2010 10:56

NH: Min far holder 50 års fødselsdag d 12 juni.

Og reaktionen, da jeg sagde, at jeg faktisk havde planlagt at være til hamsterudstilling der var: "Nå, jamen det må du så aflyse."

Jeg har helt lyst til bare, at melde fra til min fars fødselsdag, for gider ikke den direkte latterlige bemærkning til mine andre planer, som om det intet havde af betydning :evil:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Majlund

Indlæg af Majlund » 17. apr 2010 16:33

Chagos Mutti skrev:NH: Min far holder 50 års fødselsdag d 12 juni.

Og reaktionen, da jeg sagde, at jeg faktisk havde planlagt at være til hamsterudstilling der var: "Nå, jamen det må du så aflyse."

Jeg har helt lyst til bare, at melde fra til min fars fødselsdag, for gider ikke den direkte latterlige bemærkning til mine andre planer, som om det intet havde af betydning :evil:
Sikke noget øv :( . . . jeg havde glædet mig til at møde dig :wink: Det kan jeg selvfølgelig komme til på et andet tidspunkt (håber jeg). . . og det er en træls situation du er havnet i. . . men kan nu godt forstå du blev lidt mopset :roll: Det er  en arrogant måde at sige det på :?

Loan

Indlæg af Loan » 22. apr 2010 13:21

Kæft jeg hader mig selv og min glemsomhed!!
- Selvfølgelig om jeg ikke har glemt min pung og mobil i Ribe, og selvfølgelig er min billet til lørdag bestilt med mit kørekort som Print-Selv ID, ergo når min pung ikke frem til imorgen. Ja så jeg nødsaget til at bestille en ny billet, simpelthen så fedt. 300 kr ud af vinduet!! Grrr
Hilsen
Loan Vejby

Thitte

Indlæg af Thitte » 22. apr 2010 21:47

NH: Får at vide hvad jeg skal op i til eksamen i morgen tidlig - håber der er nogle herinde, som gider krydse fingre for at jeg ikke skal op i tysk!  :(
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 23. apr 2010 23:45

Facebook kan rende mig i et vis sted

Idet har fejlet med opdelning af venneliste ang. mit privatliv
min familie skulle ikke vide hvafor nogle grupper jeg melder mig ind f.eks "<3 sex"

havde ændret mine indstillinger for min familie om de grupper jeg melder mig til

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 24. apr 2010 16:32

NH: Mændene i mit liv, næsten alle sammen :evil:
Med Venlig Hilsen

Wampi

Indlæg af Wampi » 3. maj 2010 12:50

NH: Hvorfor bliver det ved med at være så svært at få mine penge ?

Har ikke fået min løn og ved pt. ikke hvornår jeg får den da de ikke kan finde hoved og hale i deres egne konti... ARGGHHH!!!!!! Gider ikke mere...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Besvar