Nyt bur til den lille rescue..

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
LUX

Nyt bur til den lille rescue..

Indlæg af LUX » 15. apr 2010 23:02

Så fik han lige et lidt større bur.
Han virkede ik helt tilpas i det lille bur så nu er han flyttet ind i et lidt større.
Dejligt med løbehjul, hule, rør, mad og sandbad.
Han skal dog ha lidt mere - en hængebro, pilebro osv.

Men er han ik kær??

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Sofie

my heaven

Indlæg af my heaven » 16. apr 2010 04:12

han er bare rigtig flot :D
Billede

Majlund

Indlæg af Majlund » 16. apr 2010 07:14

Jeg syntes han er enormt dejlig :D Er han en mandarin hybrid? Syntes han minder noget om min afdøde mandarin hybrid (Mandarin) :wink:

LUX

Indlæg af LUX » 16. apr 2010 12:34

Jeps det er han - en riiiigtig hybrid  :lol: Og en lidt fesen en af slagsen :mrgreen:
Jeg overvejer stadig om vi skal beholde ham eller forsøge at finde ham et nyt hjem.
Han har bare været udsat for så meget, at jeg ik ved om det er en god idé at flytte ham til et nyt hjem (igen).
Jeg har ik givet ham noget navn endnu sådan rigtigt.. Og jeg tør næsten ik gi ham et navn før jeg ved om han ska blive.
Jeg knytter mig så skrækkeligt til de dyr!!
Sofie

Majlund

Indlæg af Majlund » 16. apr 2010 13:31

Jeg syntes han er skøn :D  
Jeg syntes du skal beholde ham :mrgreen: Han kunne vist netop trænge til en der virkelig knuselskede ham :wink:
Du får lige et par billeder af hans "fætter", Mandarin, som vi også fik fra voksen :wink: :

Billede

BilledeBillede

Billede

Vores døde desværre af sukkersyge :( . . . og må da indrømme at både min yngste søn og jeg stadig savner Mandarin. . . selvom Vaks også er en SKØN dværghams :wink:

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 16. apr 2010 16:19

Raaauuww :oops:  :mrgreen:
Eeeelsker bare det lille hus han har i hjørnet, det er SÅ søøødt!
Derfor er jeg selvfølgelig ved at anskaffe mig tre af slagsen ( :oops: )
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Majlund

Indlæg af Majlund » 16. apr 2010 17:37

kathrine8D skrev:Raaauuww :oops:  :mrgreen:
De huse syntes jeg også er så søde :) . . . jeg har også et eksemplar af den i hjørnet hos rescuehamsen :wink: . . . syntes jeg har set hele "serien" til salg brugt på Gul og gratis. .  eller den blå avis. .  hvis det var noget.

Ps: Undskyld jeg "spammede" tråden her med billeder af min afdøde hams :oops: . . . jeg bliver vist for begejstret, når jeg ser en der ligner :oops:  :roll:  :wink:

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 16. apr 2010 19:02

Majlund skrev:
kathrine8D skrev:Raaauuww :oops:  :mrgreen:
De huse syntes jeg også er så søde :) . . . jeg har også et eksemplar af den i hjørnet hos rescuehamsen :wink: . . . syntes jeg har set hele "serien" til salg brugt på Gul og gratis. .  eller den blå avis. .  hvis det var noget.

Ps: Undskyld jeg "spammede" tråden her med billeder af min afdøde hams :oops: . . . jeg bliver vist for begejstret, når jeg ser en der ligner :oops:  :roll:  :wink:
Ja, jeg så det godt(:
Det også bare SÅ sødt, han var en heldig hams. Han fortjente mere tid
hos jer..! Men jeg har reseveret tre huse, til billige penge :D.
I en salgstråd herinde :wink:  Jeg blev så fristet :P  :oops:  :lol:.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

LUX

Indlæg af LUX » 21. apr 2010 09:44

Ja jeg har stadig ik besluttet om han skal blive.
Han er blevet døbt Cæsar indtil videre i hvert fald.
Egentlig er det ik meningen at han ska blive her.
Men jeg har villet se ham an og være sikker på at han er håndterbar nok til at komme i et nyt hjem.
Indtil videre går det rigtig godt, så han blir muligvis sat op til adoption, hvis det frister nogen.
Men det er meget vigtigt at han i så fald kommer i et hjem hvor han IKKE kommer til at skifte ejer nogensinde igen!
Derfor vil jeg også forbeholde mig retten til at afvise, hvis jeg ik mener det er det helt rigtige for Cæsar.
Sofie

Majlund

Indlæg af Majlund » 27. apr 2010 09:03

Hvordan går det med den skønne, lille dims? :D

asn

Indlæg af asn » 27. apr 2010 12:44

(Sofie.... jeg tror Cæsar kunne få et godt hjem hos Majlund! :wink: ) Billede
Hilsen Annemette
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 27. apr 2010 13:06

asn skrev:(Sofie.... jeg tror Cæsar kunne få et godt hjem hos Majlund! :wink: ) Billede
agree  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Majlund

Indlæg af Majlund » 27. apr 2010 19:46

:oops:  :oops: Jeg har et MEGET blødt hjerte for rescuedyr :hearts2 . . . og når det så oveni er en hams :pinklove2:  . . . og så oveni de to ting en mandarin  :shock: :pinklove: . . . så går jeg da helt i selvsving :tunge2:

Majlund

Indlæg af Majlund » 29. apr 2010 23:24

Jeg er lige nødt til at fortælle at jeg - stik imod planerne - bliver den heldige ejer af rescuehamsen her :hearts2

Manden har ellers holdt virkelig godt igen, da jeg begyndte at gå i "jeg syntes det er synd det bur skal stå så tomt - humør" :oops: . . . og skal jeg være ærlig, tror jeg faktisk det var fordi jeg tilfældigvis spurgte om hans mening NETOP den dag han havde bestået den sidste eksamen at jeg "fik lov"  :D  
(hvor heldig kan man være - det var ikke engang planlagt manipulation :banan ).

Så ja. . . nu glæder jeg mig bare til at blive den glade ejer/medejer af hele tre overcharmerende hamser :klap:

Låst