R.I.P. Bluebells Lilje Vanille 22/2 '09 - 27/5 '10 :'(
-
R.I.P. Bluebells Lilje Vanille 22/2 '09 - 27/5 '10 :'(
Så blev det desværre Lilje's tur til at krydse regnbuebroen
Det kom dybt uforventet, og så alligevel ikke... Hun har i et stykke tid haft noget med øjet, og har ikke været så glad for at komme ud
Du blev virkelig revet alt for tidligt væk fra mig 1 år og 3 måneder er ikke så lang tid for en guldhamster
Men min mor fandt dig for ca. 20 minutter siden, sovet stille ind i din yndlingskasse i buret Hun sagde du lå ligeså fint, så det må ha' været alderdommen der meldte sin ankomst Måske kan det også være fordi du fik unger i en (for) tidlig alder, og jeg føler mig skyldig, fordi jeg ikke tænkte over konsekvensen for det Men tror nu mest det er alderdom
R.I.P. Lilje! Du har altid været speciel, og heldigvis har du givet mig en pragtfuld datter, som stadig lever i bedste velgående, og som altid vil minde mig om dig
Det kom dybt uforventet, og så alligevel ikke... Hun har i et stykke tid haft noget med øjet, og har ikke været så glad for at komme ud
Du blev virkelig revet alt for tidligt væk fra mig 1 år og 3 måneder er ikke så lang tid for en guldhamster
Men min mor fandt dig for ca. 20 minutter siden, sovet stille ind i din yndlingskasse i buret Hun sagde du lå ligeså fint, så det må ha' været alderdommen der meldte sin ankomst Måske kan det også være fordi du fik unger i en (for) tidlig alder, og jeg føler mig skyldig, fordi jeg ikke tænkte over konsekvensen for det Men tror nu mest det er alderdom
R.I.P. Lilje! Du har altid været speciel, og heldigvis har du givet mig en pragtfuld datter, som stadig lever i bedste velgående, og som altid vil minde mig om dig
- Vedhæftede filer
-
- Vanilleprinsessen kun 15 dage gamle - billede taget af Ringling/Lotte
- Dag15Lilje.jpg (42.92 KiB) Vist 5665 gange
-
- Dengang du var højgravid :')<3
- højgravid lilje 5.JPG (78.28 KiB) Vist 5666 gange
-
- Det sidste billede der blev taget af dig :'( <3
- Lilje vinteren 2009.JPG (56.05 KiB) Vist 5667 gange
-
hvil i fred smukke hams
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
-
-
-
Ja det var Husker tydeligt den dag jeg hentede hende hos dig, husker det som om det var i gårRingling skrev:Åh det var alt for tidligt! :( :( :(
Sov sødt smukke prinsesse
Tusind tak for en fantastisk hamster, som hele familien har haft megen glæde af
- Vedhæftede filer
-
- Trods sin unge alder var Lilje en fremragende mor, der passede kongeligt på alle 10 unger <3
- Cookie, Guffe, Ginger og Snebold.JPG (67.49 KiB) Vist 5626 gange
-