![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Foder
Foder
Har læst en masse om foder, men er forvirret. Min lille prins, skal selvfølgelig have det bedste
Men den skal heller ikke blive overvægtig. Er der derfor noget foder I kan anbefale til en langhåret guldhamster? Lige nu får den "Emotion - Beauty" fra Vitakraft.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Syntes du giver din hamster det rigtige foder :D
Jeg fodrer mine med hamster chrispy tilsat katte tørkost, da jeg har ret mange hamster, det andet ville blive for dyrt.
Jeg fodrer mine med hamster chrispy tilsat katte tørkost, da jeg har ret mange hamster, det andet ville blive for dyrt.
Senest rettet af malthesmor 15. jun 2010 21:01, rettet i alt 1 gang.
-
-
-
-
Ja alt med måde, men som jeg skrev blander jeg det i deres foder syntes det er nemmere når jeg har så mange, og så syntes jeg også det bedre blir husket istedet for man dagligt skal give et stykke tørfoder.
Selvom det er blandet i fodret kan man sagtens forkæle med en reje, lidt kogt kylling, lidt råt okse kød, bare huske hvis du gir fersk kød at chekke det er spist så det ikke ligger og rådner i huset/buret :D
Selvom det er blandet i fodret kan man sagtens forkæle med en reje, lidt kogt kylling, lidt råt okse kød, bare huske hvis du gir fersk kød at chekke det er spist så det ikke ligger og rådner i huset/buret :D