Nyser stadig
Nyser stadig
Min guldhamster nyser stadig! :( Har prøvet to forskellige slags bundstrøelse, og nu går den på aviser, men det har ikke hjulpet. Nu har jeg fjernet sandet. Kan jeg prøve andet?
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
Passer meget på den ikke får træk. Den står på en hylde på mit værelse i et tremmebur. Må jo prøve at støve endnu bedre af så, og se om det virker. Ellers overvejer jeg en aflivning, og vil jeg godt nok være ked af Når det nu ikke har hjulpet at lade den gå på aviser, skal jeg så give den bundstrøelse igen? Synes det er synd, og lidt kedeligt for den, at den ikke har noget at grave i.
Jeg støvsuger meget ofte, da den sviner, når den render i sin løbegård på gulvet.
Jeg støvsuger meget ofte, da den sviner, når den render i sin løbegård på gulvet.
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
Jeg købte carefresh forleden og det er vildt godt (og det fnuldrer ikke her). Jeg har selv problemer med spåner/savsmuld og får allergiske reaktioner på det men selvom der kun er kommet carefresh i mit ene bur, så har jeg det bedre. Jeg synes ikke at 49 kr er dyrt. Det er den lille pakke og hvis du køber det hos Lux-shoppen, så er der gratis fragt lige nu. Dog er de lige gået på ferie idag og kommer tilbage d. 16 august men du kan jo bestille det nu og så sender de det så snart de kommer tilbage fra ferie.
Efter hvad jeg har læst mig til herinde, så holder det i ca 10 uger. Og i en lille pakke er der til 2 af mine bure. Så koster det dig ikke engang 20 kr om måneden. Det er ikke dyrt.
http://lux-shoppen.dk/carefresh-lille-n ... p-324.html
Efter hvad jeg har læst mig til herinde, så holder det i ca 10 uger. Og i en lille pakke er der til 2 af mine bure. Så koster det dig ikke engang 20 kr om måneden. Det er ikke dyrt.
http://lux-shoppen.dk/carefresh-lille-n ... p-324.html