Navn til ny Guldhammi?

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
AnetteDamgaard

Navn til ny Guldhammi?

Indlæg af AnetteDamgaard » 4. sep 2010 12:46

Heey jeg vidste ikke hel hvor jeg skulle skrive det her enme henne, der er ikke rigtig nogen debatside for det her, så skrev bar' her :)

Min søster & storesøster ved hvor vild jeg er med hamstere, har i forvejen Guldhamsteren 'Gizmo' & en vinterhvid 'Sugar' og de har købt mig endnu en Guldhamster, en han - da jeg ikke vil have guldhamster hunner :) - jeg fik et kuld ved en fejl sidst jeg havde hun.
nå what ever  :engel3: : - Nu står jeg her og ved ikke hvad den nye lille fyr skal hedde, han er en langhåret guldhamster med en hvid plet på ryggen, ellers er han meget lysebrun.  :roll:
Har i nogle gode navne til sådan en dejlig hammi? har ikke noget billede af ham pt.

har selv haft tænkt på nogle navne som fx - Romeo, Rex, Felix, William, Pook, Yogi, Viggo?? - har i nogle forslag? ellers så skriv hvilke af disse navne i bedst kan lide? <3

Hilsen Anette  :ost:
Alle dyr er guds skabninger! ;) Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 4. sep 2010 15:07

Syntes Romeo lyder som et rigtig godt navn til din hamster!  -det ville jeg i hvert fald kalde min næste hamster!
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

websol

Indlæg af websol » 4. sep 2010 22:03

:D Viktor lyder også godt
Billede

Låst