Alma og Hans nye hjem

Beskrivelse mangler
Låst
PiaH

Alma og Hans nye hjem

Indlæg af PiaH » 27. okt 2010 10:13

Alma og hans har fået nyt bur, de gnavede desværre for meget i det hjemmelavede.

Alma's bur.
Billede

Hans' bur.
Billede
Fra mig og Zoo

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 27. okt 2010 11:33

Fine hjem de har, men den løbebold i Hans´es bur, er den der altid ?, den kan da ikke være så funktionel, mener han kan da ikke løbe meget rundt i buret  :D

PiaH

Indlæg af PiaH » 27. okt 2010 11:44

malthesmor skrev:Fine hjem de har, men den løbebold i Hans´es bur, er den der altid ?, den kan da ikke være så funktionel, mener han kan da ikke løbe meget rundt i buret  :D
Ja den er der altid, men han skal ha' nyt hjul snart.
Han virker okay tilfreds med sit bur, men han skal ha' et nyt, men skal lige ha' pengende til et par nye, ligesom det af Alma's.

Hans løber konstant i den bold om aftenen og natten.
Den er på et stativ, så den fungerer som et hjul.
Fra mig og Zoo

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 27. okt 2010 11:51

PiaH skrev:
malthesmor skrev:Fine hjem de har, men den løbebold i Hans´es bur, er den der altid ?, den kan da ikke være så funktionel, mener han kan da ikke løbe meget rundt i buret  :D
Han virker okay tilfreds med sit bur, men han skal ha' et nyt, men skal lige ha' pengende til et par nye, ligesom det af Alma's.

Havde ikke set stativet  :oops:
Sådan en kugle på stativ har jeg vist også et eller andet sted

PiaH

Indlæg af PiaH » 27. okt 2010 11:54

malthesmor skrev:
PiaH skrev:

Havde ikke set stativet  :oops:
Sådan en kugle på stativ har jeg vist også et eller andet sted
De er ret gode, men Alma brugte hendes til maddepot og løb i det samtidlig, det larmer vildt, så hun fik det hun har nu.
Hans er god til at holde maden væk fra kuglen.
De er også ret sjove at se hamsteren i når den er lukket og så de løber på gulvet, hele stuen rundt, med katte bagefter  :lol:
Fra mig og Zoo

Låst