Sand papir
Sand papir
Kan man lige noget sand papir eller sætte noget sand papir fast et sted i hamsterens bur så det kan hjælpe den med at slide sine klør? eller kan man bruge sand papir til noget andet til en guldhamster? 

Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.
-
-
Jeg ville heller aldrig bruge sandpapir. Hvis din hamster har lange klør kan du enten selv klippe dem hvis du ved hvordan man gør, eller få en dyrlæge til at gøre det for et meget lille beløb (min tager 40 kr. og så kigger hun lige hamstere hurtigt igennem samtidig).
Efterfølgende kan du koge en sten og lægge den i buret, så plejer hamsteren selv at slibe sine klør.
Efterfølgende kan du koge en sten og lægge den i buret, så plejer hamsteren selv at slibe sine klør.
[quote="susanne Nielsen"]Jeg ville heller aldrig bruge sandpapir. Hvis din hamster har lange klør kan du enten selv klippe dem hvis du ved hvordan man gør, eller få en dyrlæge til at gøre det for et meget lille beløb (min tager 40 kr. og så kigger hun lige hamstere hurtigt igennem samtidig).
Efterfølgende kan du koge en sten og lægge den i buret, så plejer hamsteren selv at slibe sine klør.[/quote]
Tak
Det lyder som en god ide det med stenen
:D
Efterfølgende kan du koge en sten og lægge den i buret, så plejer hamsteren selv at slibe sine klør.[/quote]
Tak
Det lyder som en god ide det med stenen

Mvh Pauline
-