![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Min hun er slet ikk lige så "sølv/grå" som din!
Hun er mere brunlig i det.
Ungerne er til gengæld i hendes farve, bare mørkere, men det er vel fordi de er korthårede ikk?
Skriv til Benjamin eller kwo og spørg om dominant spot - de ved nok bedst om det. Men som jeg husker er skimmel primært en "udviskning" af farven på bagdelen, mens dominant spot giver pletter rundt om på kroppen.Cisla skrev:Jeg siger tusind tak for hjælpenved ikk hva jeg sku gøre uden!
Men har altså lidt flere spørgsmål :?
På de Zobel skimmel unger, hvordan kan jeg se at der ikk er dominant spot? Læste om det på hamsterpaletten, og der stod: "Genet gør at hamsteren bliver broget/plettet over hele kroppen". Det er ungerne jo i princippet, men kan det både være skimmel og dominant spot der gør det?
En anden ting er det om de zobel skimmel unger er zobel eller sølvzobel.
Når jeg kigger på billederne på hamsterpaletten, så minder deres farve mest om sølvzobel, men har en langhåret hun der er sølvzobel, og hende ligner de ikk i farven? De har en meget mørk røget grå farve, hvis det hjælper.
Den sidste ting jeg ikk helt er med på, er hvordan man kan være sikker på at de kødøret offwhite unger også har arvet Dsds og Whwh? Er det fordi det er dominant, og alle derfor får det?
Håber mine spørgsmål er forståelige