Hvor meget foder af gangen?
Hvor meget foder af gangen?
Hvor meget foder giver I jeres hamster af gangen? Fylder man bare en lille skål og så fylder den op igen, når det er spist eller blevet ulækkert?
Nu ved jeg ikke om i har en guld eller dværg men til min guld giver jeg en håndfuld altrominpiller hverandendag jeg spreder det rundt i buret så hun skal løbe lidt for det, medmindre jeg kan se at hun ikke har spist det hun har i forvejen, så springer jeg over og gir når hun har spist det. Jeg giver også grønt hveranden dag det kommer i en skål der bliver tømt dagen efter hvis der er noget tilbage (de dage hun ikke for mad) og protein 1 gang om ugen som bliver serveret i en skål oppe eller nede i buret, meeen er det nede i buret skal det fjernes inden for et par timer aller højst næste morgen hvis de/den for det om aftenen.
For at se om det er spist skal du kigge rundt omkring i bunden hvor du har lagt det og du skal finde deres/dens forådskammer som er der de/den gemmer mad, det svare til deres/dens madkammer i naturen. Du kan se om der er mad i eller ej for det er det du kan stole mest på hvis der ikke er mad i bunden. Så er det ene tomt men ikke det andet har de mad nok.
For at se om det er spist skal du kigge rundt omkring i bunden hvor du har lagt det og du skal finde deres/dens forådskammer som er der de/den gemmer mad, det svare til deres/dens madkammer i naturen. Du kan se om der er mad i eller ej for det er det du kan stole mest på hvis der ikke er mad i bunden. Så er det ene tomt men ikke det andet har de mad nok.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy
vi har en guldhamster og der tager jeg og fylder sådan en plantemargerinebøtte med mad der så er det hun har til en uge ad gangen.. Når ugen er gået kigger jeg hvor meget der er tilbage deri og hvis den er under halvt fyldt får hun en håndfuld mere...
hver anden uge skiftes hendes bur hvor der så bliver tømt helt ud...
hver anden uge skiftes hendes bur hvor der så bliver tømt helt ud...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11