Min dejlige guldhams er lige død igår! Og det er jeg selvfølgelig meget ked af, da jeg ikke ved hvad den døde af. Den døde fra den halve dag til den anden, og den blev kun 5 måneder! Jeg kan slet ikke forstå det, da jeg har passet hende som man skal, og gerne lidt til. Hun havde slet ikke skiftet adfærd eller noget, hun havde bare lagt sig hen i skin hule, og er død der :'( :'(
- Nu overvejer jeg kraftigt at anskaffe mig en ny én, og noget tid. Men jeg er bange for at det vil virke som en "erstatning" for den gamle. Jeg er så forvirret, er der nogle af jer, som har prøvet det samme?
R.I.P :'(
Hmm, det lyder underligt. Men det desværre kan det gå meget, meget stærkt med de små pus. Kan desværre ikke hjælpe dig med dødsårsagen.
Kender godt følelsen af, at man mangler noget og at man mangler lige præcis DÉT hamster, men jeg tror man er nødt til at indse, at man desværre ikke får det tilbage. Nogle indser dette hurtigt, og er klar til at få en ny hams, og andre har brug for meget tid. Sådan er vi så forskellige.
Personligt har det altid hjulpet mig meget, at få en ny lille hams at pusle om, når jeg har mistet et gammelt. Men jeg tror at det er vigtigt, at vi husker, at hvert hamster er sit eget, og at de er forskellige.
Trøstekram til dig :kram:
Kender godt følelsen af, at man mangler noget og at man mangler lige præcis DÉT hamster, men jeg tror man er nødt til at indse, at man desværre ikke får det tilbage. Nogle indser dette hurtigt, og er klar til at få en ny hams, og andre har brug for meget tid. Sådan er vi så forskellige.
Personligt har det altid hjulpet mig meget, at få en ny lille hams at pusle om, når jeg har mistet et gammelt. Men jeg tror at det er vigtigt, at vi husker, at hvert hamster er sit eget, og at de er forskellige.
Trøstekram til dig :kram:
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.