Hej
Jeg købte mit første hamster i torsdags, og Lørdag havde hun brækket det ene bagben da jeg kom hjem fra arbejde, jeg var ved dyrelæge med hende, og de sagde at hun nok skulle klare det, bare med ro i 3 ugers tid.
Nå men mit største problem er, at da jeg kom hjem mandag... var hun pludselig blevet til 6 ialt... hun havde født 5 små lyserøde unger... de to af dem lå oppe for oven, men hun bragte dem ned i reden med det samme da jeg kom hjem. Nu har jeg valgt at give hende ro. MEN, idag hørte jeg en masse skrigen, jeg blev bekymret for at hun var ved at æde ungerne, så jeg løftede buret, og ser, at Hamster mor (Bella) har fjernet den ene unge fra reden, hun har flyttet den langt væk, og den ligger bare og skriger, har hun udstødt den? og hvad gør jeg?
Åhhh nej Hjælp mig
Hej Janneha
Jeg har jo slet ingen erfaring med hamstre, men pludselig da jeg kiggede igen, havde Bella hentet ungen igen. Så lige nu dier hun alle 5 unger. Men stadig flytter hun med nogle af dem og så tilbage igen. Jeg tænker, at hun måske flytter reden?!?
Jeg vil da bruge dit råd en anden gang, selvom jeg godt kan se, der gik en del til i starten for jer.
Ja det kunne være rart, hvis der var flere der ville læse og evt. hjælpe med nogle ideer...
Jeg har jo slet ingen erfaring med hamstre, men pludselig da jeg kiggede igen, havde Bella hentet ungen igen. Så lige nu dier hun alle 5 unger. Men stadig flytter hun med nogle af dem og så tilbage igen. Jeg tænker, at hun måske flytter reden?!?
Jeg vil da bruge dit råd en anden gang, selvom jeg godt kan se, der gik en del til i starten for jer.
Ja det kunne være rart, hvis der var flere der ville læse og evt. hjælpe med nogle ideer...
Med venlig hilsen Rikke
-
Tusinde tak for hjælpen, det har virkelig hjulpet.
Jeg har givet hende en masse ro, og de ligger samme sted nu, ungerne vokser fint, de er nu 11 dage gamle, de "kravler" rundt i reden, og har endnu ikke fået øjne. Men det bliver noget spændende når det sker. Mine børn er helt vilde efter t se dem, men de skal jo stadig have fred noget tid endnu.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeg har givet hende en masse ro, og de ligger samme sted nu, ungerne vokser fint, de er nu 11 dage gamle, de "kravler" rundt i reden, og har endnu ikke fået øjne. Men det bliver noget spændende når det sker. Mine børn er helt vilde efter t se dem, men de skal jo stadig have fred noget tid endnu.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Med venlig hilsen Rikke