Min lille Totte Strithår snakker

Beskrivelse mangler
Låst
GitteG

Min lille Totte Strithår snakker

Indlæg af GitteG » 20. okt 2011 10:32

Ja det gør han altså.. :lol:  :lol:
Det lyder nærmest som om han skælder lidt ud når jeg nusser med ham...
Er han sur eller?? :shock:
Billede[/code]

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 20. okt 2011 20:58

Det sker en sjælden gang imellem at hamstere "snakker".
Jeg tror ikke, det betyder, at de er sure - nogle gange gør de det fordi de kalder, men jeg kan ikke sige, hvad det er i din hamsters tilfælde.

Er det en guldhamster? Det ligner det nemlig, men hjulet ligner et af de små til dværghamstere. Og hvis det er rigtigt, er hjulet for lille - det skal være mindst 20cm i diameter til en guldhamster  :)
(ellers kan den få det der svarer til en diskusprolaps i ryggen)

GitteG

Indlæg af GitteG » 22. okt 2011 16:08

Lykke skrev:Det sker en sjælden gang imellem at hamstere "snakker".
Jeg tror ikke, det betyder, at de er sure - nogle gange gør de det fordi de kalder, men jeg kan ikke sige, hvad det er i din hamsters tilfælde.

Er det en guldhamster? Det ligner det nemlig, men hjulet ligner et af de små til dværghamstere. Og hvis det er rigtigt, er hjulet for lille - det skal være mindst 20cm i diameter til en guldhamster  :)
(ellers kan den få det der svarer til en diskusprolaps i ryggen)
Ja han er en langhåret gulddims.... :lol: ...
NÅ!! det nævnte hun ikke i butikken, selvom jeg sagde han var et guldhamster.. :shock: . Må fluks have købt et større et, måske derfor han ikke bruger det... :roll:

Hamster <3
Indlæg: 64
Tilmeldt: 18. jan 2011 16:05

Indlæg af Hamster <3 » 22. okt 2011 17:49

Min Hamster "snakker" altså også  :wink:

Men når han gør det, tror jeg bare han søger efter godbidder (det lyder sådan) + så bliver han tilfreds (og stopper) når jeg giver ham en godbid!  :D

Tænkte det kunne være det :) (når det er sådan med min ;D)
Kærlige hamster hilsner fra Sofie og søde Hamster<3

GitteG

Indlæg af GitteG » 22. okt 2011 19:41

Hamster <3 skrev:Min Hamster "snakker" altså også  :wink:

Men når han gør det, tror jeg bare han søger efter godbidder (det lyder sådan) + så bliver han tilfreds (og stopper) når jeg giver ham en godbid!  :D

Tænkte det kunne være det :) (når det er sådan med min ;D)
Ja det kunne godt være det...det er mest når han er ude og løbe på os, at han snakker...måske han synes det er rart at vi massere han ryg lidt eller at han tænker der er lidt slåskamp over det.... :D ...sød der er han når han grynte og hviner lidt som et marsvin....

Låst