Jeg har et Rody Lounge Trio bur liggende i pakke til min kommende hamster.
Jeg skal hente hamsteren her i december, når den er lidt ældre.
Er dette et godt bur? Er det okay til et dværg hamster? Og vil det måske virke overvældende for en lille hamster? Og der skal kun være strøelse i bunden ikke?
- Det har målene 40x26x53 står der bag på æsken.
- Har haft hamster før, men da var buret et akvarie.
Ville i anbefale dette bur? Rody Lounge Trio
Ville i anbefale dette bur? Rody Lounge Trio
- Vedhæftede filer
-
- Kunne ikke finde billede i bedre kvalitet på nettet.
- 56836b30cdcbe659.jpg (30.02 KiB) Vist 3816 gange
Jeg har Rody Duo buret og det synes jeg var fint nok. Lige intil min hamster begyndte at gnave i tremmerne Men har du dit hamster i et andet rum end du sover i tror jeg ikke det er et problem. Måske ( Alt efter indretning) bliver det lidt rodet omkring buret, men har jeg ikke selv haft problemer med overhoved. Men det er røv at gører rent så er det sagt
Hilsen Anne Ri :3
-
Her er i hvertald et link LUX shoppen hvor de har bernie bure
http://www.lux-shoppen.dk/bure-c-26_67. ... 8bce3a4d65
De har to farver af bernie bure.
Vi har været meget glade for de bure til vores hamster, men også for Criceto Rex - Gabber, som de også har på LUX shoppen.
http://www.lux-shoppen.dk/bure-c-26_67. ... 8bce3a4d65
De har to farver af bernie bure.
Vi har været meget glade for de bure til vores hamster, men også for Criceto Rex - Gabber, som de også har på LUX shoppen.
Ja Bernie burene er nemlig de små plastik bure der og et Mini Duna bur er stort set magen til. Det normale Duna bur er også stort set lige så stor og det som Criceto Rex buret
Vi bruger et Duna bur til vores guldhamster, og vi har også brugt det da der var hamster bebser, og så bruger vi ellers for det meste Mini Duna eller Bernie bure til dem, men der er også et par stykker der går i nogle små tremmebure fra MaxiZoo (til 99,- stykket) men det er mest fordi vi er lidt i bur mangel
Vi bruger et Duna bur til vores guldhamster, og vi har også brugt det da der var hamster bebser, og så bruger vi ellers for det meste Mini Duna eller Bernie bure til dem, men der er også et par stykker der går i nogle små tremmebure fra MaxiZoo (til 99,- stykket) men det er mest fordi vi er lidt i bur mangel
Jeg ville ikke være bange for at det skulle virke overvælende på hamsteren. Den benytter nok den ene etage til at starte med og senere når den er klar udforsker den videre. Et bur kan ikke blive for stort.
jeg ville ikke bryde mig om de rør i frohold til rengøringen og det at kunne komme til hamsteren. Men hvis du ikke har noget imod det, er det jo fint.
Derudover kan jeg godt lide tremmer til at fodre hamsteren igennem dem og se dem kravle op og ned af dem.
jeg ville ikke bryde mig om de rør i frohold til rengøringen og det at kunne komme til hamsteren. Men hvis du ikke har noget imod det, er det jo fint.
Derudover kan jeg godt lide tremmer til at fodre hamsteren igennem dem og se dem kravle op og ned af dem.
--Emily--