Kommer du til udstilling d. 28 April, og hvad tar du med?
-
Hamster overlevering at hamster i forbindelse med udstilling
Jeg er lidt usikker på hvordan man normalt gør, men vi har lavet en aftale med Hamsterhaeven om at tage en hamster med vi skal købe.
Den skal altså IKKE med på udstillingen.
Men så ved jeg ikke om den kan stå et ubemærket sted indtil udstillingen er slut. Plan B er at min kæreste kører hende hjem efter overdragelsen og så kommer tilbage til udstillingen.
What to do?
Den skal altså IKKE med på udstillingen.
Men så ved jeg ikke om den kan stå et ubemærket sted indtil udstillingen er slut. Plan B er at min kæreste kører hende hjem efter overdragelsen og så kommer tilbage til udstillingen.
What to do?
Hrmmm, ja. Jeg kommer så kun med 2 hamstre, selvom jeg har 3 tilmeldt :oops:
Min super flotte standard hun Polka, synes lige hun ville føde 11 unger i går, så hun kommer ikke med. Det var absolut ikke planlagt, men sådan er det desværre...
Så nu har jeg INGEN hamstre på udstilling, og min datter Siri har 2.
Min super flotte standard hun Polka, synes lige hun ville føde 11 unger i går, så hun kommer ikke med. Det var absolut ikke planlagt, men sådan er det desværre...
Så nu har jeg INGEN hamstre på udstilling, og min datter Siri har 2.
mvh Desiree
Ja det er rigtig irriterende Små sataner lol Hun og hendes Ds bror synes lige de begge to ville gnave hul i deres bure og gå på smug-besøg, og jeg havde ikke engang opdaget det, hvordan det så har kunnet lade sig gøre...
Det mærkelige er så også, at de begge to er Ds, og hvordan de så har kunnet få et kuld på hele 11 aner jeg ikke, måske er han ikke Ds alligevel...
Begge hamstre har det helt fint, de er vist mere til kærlighed end krig, heldigvis.
Det mærkelige er så også, at de begge to er Ds, og hvordan de så har kunnet få et kuld på hele 11 aner jeg ikke, måske er han ikke Ds alligevel...
Begge hamstre har det helt fint, de er vist mere til kærlighed end krig, heldigvis.
mvh Desiree
-