Vi fik jo et ups kuld herhjemme d. 20/4.
Far er lh Ds gylden
Mor er lh Ds sort
Nu er det et stykke tid siden jeg har kigget på babyer, men der er MANGE (9) rigtig fine Ds'er, og 2 sorte, tror jeg. De er alle langhårede. Der er mulighed for at de sorte er gyldne, men tror det ikke, de ser ud til at være self.
Jeg tør ikke pille for meget endnu. Moren fik et mindre sammenbrud forleden, da jeg tog hendes hjul fra hende (hun smed alle ungerne i hjulet, og løb :shock: ). Hun slapper mere af nu, og passer ungerne fint
Dominant spot kuld, guldhamster.
Så er de kære små begyndt at kravle rundt så det er en ren fornøjelse Og de driver deres stakkels mor til vanvid :lol:
Der er 6 Ds sort, 1 Ds gylden, 2 sorte og en gylden. Jeg er ikke god til det med køn når de er så små, så det venter jeg med.
Der er 6 Ds sort, 1 Ds gylden, 2 sorte og en gylden. Jeg er ikke god til det med køn når de er så små, så det venter jeg med.
- Vedhæftede filer
-
- hamsterland.jpg (47.94 KiB) Vist 3363 gange
mvh Desiree
Mange tak begge to
Jeg tager nogle flere billeder når de har åbnet øjnene
Jeg synes aldrig jeg har haft så sorte, sorte unger før. Fik kigget den ene på maven til aften og den har vist kun en meget lille hvid plet på brystet, det lover godt Glæder mig til at se når de bliver større!
Bare til dem der ikke ved det: Næsten alle ensfarvede, eller 'self' hamstre, har noget hvidt på sig. Gerne på brystet eller ved fødderne. Jo mindre hvidt, jo bedre standard.
Jeg tager nogle flere billeder når de har åbnet øjnene
Jeg synes aldrig jeg har haft så sorte, sorte unger før. Fik kigget den ene på maven til aften og den har vist kun en meget lille hvid plet på brystet, det lover godt Glæder mig til at se når de bliver større!
Bare til dem der ikke ved det: Næsten alle ensfarvede, eller 'self' hamstre, har noget hvidt på sig. Gerne på brystet eller ved fødderne. Jo mindre hvidt, jo bedre standard.
mvh Desiree