Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
-
Faulchu
Hej alle i Hamsterland
Jeg er en ung fyr på 25, som i dag har overtaget ejerskab/adopteret to han "hybrider" fra min søster som ikke kunne have dem. Jeg har faktisk lige sat deres bur på plads efter de har haft en lang tur fra Aalborg ned til lille Aalestrup hvor jeg bor. Jeg har en del spørgsmål, men vil gemme dem til det rigtige sub-forum.
Jeg tænker dog at jeg skal have fat i et andet, hvis ikke 2 helt nye bure til dem, da jeg synes det er lidt lille. De har ikke rigtigt været oppe at toppes så vidt jeg ved, men det finder jeg nok ud af om de gør når de er faldet til ro i morgen.
Men nok om mig, ville egentlig bare sige hej, og så håber jeg der er plads til mig og de 2 små her hos jer.

-
chlin
Jamen velkommen hertil - og selvfølgelig er der også plads til dig herinde :D
Ja, jeg tænker at du skal skille dem ad i to bure - eller i al fald sørge for at have et reservebur klar hvis de begynder at slås. Så køb et par nye "Paradiser" til dine små drenge - det er også fedt at købe nyt til dyrene, men pas på du kan finde ALT for mange ting som du bare må eje hehe
-
Faulchu
Tak tak
Angående buret, så målte jeg lige og det er ca. 60x40x30 cm. Synes det er meget lille til de 2, selv om de er nogle små kræ. Har kigget lidt på Criceto Rex bur, selvom det er lidt dyrt, men man ville jo de kære små det bedste, ikke?

-
Maiken
Velkommen til :D
-
chlin
Faulchu skrev:Tak tak
Angående buret, så målte jeg lige og det er ca. 60x40x30 cm. Synes det er meget lille til de 2, selv om de er nogle små kræ. Har kigget lidt på Criceto Rex bur, selvom det er lidt dyrt, men man ville jo de kære små det bedste, ikke?

jeg synes 60x40x30 er en flot størrelse til et dværghamster, det drejer sig om at få den indrettet rigtigt med ekstra etage og lignende, så vil dit ene hamster sagtens kunne trives der
-
mosegaardmortensen89
af mosegaardmortensen89 » 8. jun 2012 12:46
Velkommen til :D
Selvfølgelig er der plads til dig og de to fyre :D Her er plads til alle som er intresseret i hamstere :D
Jeg synes din ide om enten at skille dem i to bure eller købe et større til dem lyder som en god ide. Jeg synes du skal gøre det du føler mest for :D
Jeg håber du bliver glad for at være en del af dette hamsterfælleskab :hlaugh:
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk