Farver på mit A-Kuld
far: Fredrik: langhåret Gylden umbrouse: Aa Bb ll U_
mor: Malthes Louisiana: Langhåret rust umbrous Aa bb ll U_
Fredriks fortid er som sagt ukendt men her er lidt info om Lullus fortid:
Morfar: Mathes Supermand
LH BØ Sølvgrå Umbrouse A_ bb Ee ll Pp Sgsg Uu
Mormor: Malthes Delicious Fillipa
LH BØ Sølvgrå Tortie Umbrouse A_ bb Ee Sgsg Toto Uu
Morfar's far: DK Nadezhda's Arthur
LH Sølvgrå A_ E_ P_ Sgsg
morfar's mor: Malthes Shontelle
Chokolade aa bb Ll P_
mormor's far: Malthes Heimdal
LH rust Rex aa bb rxrx (ja her er der i al fald nogen der har lavet en fejl, det passer jo ikke sammen!)
mormor's mor: Malthes Duffy
LH Chokoladesølv Tortie aa bb E_ ll Sgsg Toto (nogen steder står hun som umbrouse?!)
mor: Malthes Louisiana: Langhåret rust umbrous Aa bb ll U_
Fredriks fortid er som sagt ukendt men her er lidt info om Lullus fortid:
Morfar: Mathes Supermand
LH BØ Sølvgrå Umbrouse A_ bb Ee ll Pp Sgsg Uu
Mormor: Malthes Delicious Fillipa
LH BØ Sølvgrå Tortie Umbrouse A_ bb Ee Sgsg Toto Uu
Morfar's far: DK Nadezhda's Arthur
LH Sølvgrå A_ E_ P_ Sgsg
morfar's mor: Malthes Shontelle
Chokolade aa bb Ll P_
mormor's far: Malthes Heimdal
LH rust Rex aa bb rxrx (ja her er der i al fald nogen der har lavet en fejl, det passer jo ikke sammen!)
mormor's mor: Malthes Duffy
LH Chokoladesølv Tortie aa bb E_ ll Sgsg Toto (nogen steder står hun som umbrouse?!)
af nysgerighed... hved du hvem der ligger bag DK Nadezhda's Arthur og Malthes Heimdal ???
Heimdal og duffy, var søskende så vidt jeg husker.. er der var lidt usikker hed omkring Duffy's farve.. hun havde ca. samme farve som din, bare meget meget lysere.... men igen jeg kan huske forkert... har tros alt været væk i 3½ år ca.
Heimdal og duffy, var søskende så vidt jeg husker.. er der var lidt usikker hed omkring Duffy's farve.. hun havde ca. samme farve som din, bare meget meget lysere.... men igen jeg kan huske forkert... har tros alt været væk i 3½ år ca.
de venligste hilsner amanda
Jeps:
Arthurs far: Mahonias Constatine
LH Sølvgrå Aa Bb ll SgSg
Arthurs mor: Biil's Kali
LH Sølvgrå Umbrouse Aa Ee ll Sgsg Uu
Heimdals far: Illinium's Daemon
LH Rust Aa bb cd_ Ee ll Pp Rxrx _u
Heimdals mor: Malthes Smarties
Chokolade Rex aa bb Ll rxrx _sa
Heimdal og Duffu har forskellige fædre, Duffys far er Malthes Taziki, langhåret gul umbrouse
Arthurs far: Mahonias Constatine
LH Sølvgrå Aa Bb ll SgSg
Arthurs mor: Biil's Kali
LH Sølvgrå Umbrouse Aa Ee ll Sgsg Uu
Heimdals far: Illinium's Daemon
Heimdals mor: Malthes Smarties
Chokolade Rex aa bb Ll rxrx _sa
Heimdal og Duffu har forskellige fædre, Duffys far er Malthes Taziki, langhåret gul umbrouse
-
det passer da fint sammen den er langhåret rust bb ll, og så bærer den på restencontraria skrev:så huskede jeg forkert :oops:
denne forstår jeg ikke.. der ingen sammenhæng mellem genkode og farven beskrevet
ved du om man kan finde nogen billeder af ham?Illinium's Daemon
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
jo det er der selvfølgeligt...
skriver man Ccd eller Cce... så man da sikker på folk ikke tage det som at hamsteren er mørk øret hvid, mulig hvis bære af ce.
det ville jo svare til jeg skrev
a_ b_ om en gylden hamster
men uanset hvad så... vil din unge chlin... om det er hel eller uheld, godt kunne være cdce.... et bud på en gen kode kunne være...: A_ bb cdce U_
de har ikke noget officielt navn endnu... men et godt bud ville nok være: Heterozygous Extreme Diluted rust umbrouse.
den eneste måde at tjekke det på er at parre hende til en enten mørkøret hvid eller en brunøret hvid. kommer der ene unger som ligner mor og far så er den sikker... kommer der fuldt farvede som ex. gylden eller rust... så hun ikke cdce, men snare en dgdg U
skriver man Ccd eller Cce... så man da sikker på folk ikke tage det som at hamsteren er mørk øret hvid, mulig hvis bære af ce.
det ville jo svare til jeg skrev
a_ b_ om en gylden hamster
men uanset hvad så... vil din unge chlin... om det er hel eller uheld, godt kunne være cdce.... et bud på en gen kode kunne være...: A_ bb cdce U_
de har ikke noget officielt navn endnu... men et godt bud ville nok være: Heterozygous Extreme Diluted rust umbrouse.
den eneste måde at tjekke det på er at parre hende til en enten mørkøret hvid eller en brunøret hvid. kommer der ene unger som ligner mor og far så er den sikker... kommer der fuldt farvede som ex. gylden eller rust... så hun ikke cdce, men snare en dgdg U
de venligste hilsner amanda