Nu er vinderen af August billedet funder.
Vi siger tusind tak til alle dem som har indsendt og stemt
Vinderen er:
:wave2:
Billede 5 indsendt af Toke Frejas lillebror
:klap: Tillykke til Toke og Sne :klap:
I næste nummer af hamsternyt vil billedet også blive vist sammen med flere informationer om Toke og Freja og deres hamstere.
Vinderbilledet August
-
Vinderbilledet August
- Vedhæftede filer
-
- ”Her sidder Hamstertroldens Sne og spejder efter sin kommende hustru. Endelig, endelig, endelig er hun på vej!"
- Toke.jpg (108.4 KiB) Vist 3517 gange
Senest rettet af mosegaardmortensen89 29. sep 2012 19:02, rettet i alt 1 gang.
-
Tusind tak for jeres hilsener. Jeg kan garantere jer, at der er en lille dreng, der er meget stolt af sin fine hamster :lol:
Det er svært at tage et ordentligt billede af en hamster, men hvis man tager 100 snapshots, er der som regel ét enkelt godt imellem :lol:
I disse dage er det Snes kone, der er genstand for heftig fotografering....Freja har lige fået Hamsterhusets Lykke hjem, en yndig lille pige, som absolut heller ikke gider sidde stille og smile til fotografen, så jeg har fået min sag for, for Freja vil jo også gerne prøve at sende et foto ind til månedens hamster :D
Mvh.
Freja og Tokes mor
Det er svært at tage et ordentligt billede af en hamster, men hvis man tager 100 snapshots, er der som regel ét enkelt godt imellem :lol:
I disse dage er det Snes kone, der er genstand for heftig fotografering....Freja har lige fået Hamsterhusets Lykke hjem, en yndig lille pige, som absolut heller ikke gider sidde stille og smile til fotografen, så jeg har fået min sag for, for Freja vil jo også gerne prøve at sende et foto ind til månedens hamster :D
Mvh.
Freja og Tokes mor
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
-