Jo selvfølgelig er det det. Den bliver bare her til du er klar til at modtage den.Miepie skrev:Nå, jeg har hele tiden troet det var 6 - 7 uger
Er det så ikke muligt at vente til efter 6 uger? For jeg skal nemlig noget studietur med min skole søndag d. 7 oktober og kommer først hjem igen fredagen efter, og det ville være synd at forlade ungen så hurtigt og lade andre se efter den allerede, synes jeg.
Lindes b-kuld
Så fik jeg taget et billede af alle ungerne - imens Sølvregn havde travlt med at forsøge at bryde ud!
Der er 13 skønne små unger i reden (så der er "forsvundet" et par stykker)
Der er et par stykker som jeg ikke umiddelbart kan se øjne på, så mon der er rødøjede? Det vil tiden vise
Der er 13 skønne små unger i reden (så der er "forsvundet" et par stykker)
Der er et par stykker som jeg ikke umiddelbart kan se øjne på, så mon der er rødøjede? Det vil tiden vise
- Vedhæftede filer
-
- 1 døgn gamle
- dag2.jpg (128.36 KiB) Vist 8557 gange
Så er ungerne 3 døgn gamle og den skønne Sølvregn passer rigtigt godt på dem. De vokser og trives :D
Der begynder nu at danne sig farver og er 99% sikker på at der er rødøjede iblandt - så den kære Fredrik gemmer altså på en del gener :D
Der begynder nu at danne sig farver og er 99% sikker på at der er rødøjede iblandt - så den kære Fredrik gemmer altså på en del gener :D
- Vedhæftede filer
-
- en redefuld skønlinger
- dag41.jpg (114.33 KiB) Vist 8544 gange
-
- 13 unger, 3 døgn gamle
- dag42.jpg (107.33 KiB) Vist 8544 gange
-
- reden i hjørnet af buret
- dag43.jpg (130.7 KiB) Vist 8544 gange
-
pretty pretty babies
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Tillykke tilykke! Jeg ser MEGET frem til en lille brune pige, eller igen en sølv dove!!! Jeg håber der kommer noget til mig ved udstillingen i November!!!!
Det er lige præcist de farver jeg også selv vil prøve på at kom frem til, og med helt med nogle stykker nu efter lang tids planlægningen!! Godt Gået hamstermor, bare bliv ved!!!
MVH Sandi
HAMSTERHEAVEN
Det er lige præcist de farver jeg også selv vil prøve på at kom frem til, og med helt med nogle stykker nu efter lang tids planlægningen!! Godt Gået hamstermor, bare bliv ved!!!
MVH Sandi
HAMSTERHEAVEN
sandi : all good things comes to those who wait....
Tillykke tilykke! Jeg ser MEGET frem til en lille brune pige, eller igen en sølv dove!!! Jeg håber der kommer noget til mig ved udstillingen i November!!!!
MVH Sandi
HAMSTERHEAVEN
MVH Sandi
HAMSTERHEAVEN
Fik taget flere billeder af ungerne søndag aften og dem skal i da også lige se :D
- Vedhæftede filer
-
- unge 1
- dag95.jpg (72.4 KiB) Vist 8517 gange
-
- unge 2
- dag96.jpg (78.92 KiB) Vist 8517 gange
-
- unge 3
- dag97.jpg (83.87 KiB) Vist 8517 gange
-
- unge 4
- dag98.jpg (73.78 KiB) Vist 8517 gange
-
- 13 skønne unger
- dag9.jpg (133.26 KiB) Vist 8517 gange
-
- farvelade
- dag93.jpg (159.19 KiB) Vist 8517 gange
Så er ungerne blevet 12 dage gamle og der er rigtig kommet liv i buret. Ungerne kravler rundt, undersøger tingene og smager på maden.
- Vedhæftede filer
-
- en lille pige
- dag12.jpg (115.78 KiB) Vist 8496 gange
-
- liv i buret
- dag122.jpg (117.23 KiB) Vist 8496 gange
-
- En flot sort dreng
- dag123.jpg (98.76 KiB) Vist 8496 gange
-
- en rust pige (?) smager på æble
- dag124.jpg (93.14 KiB) Vist 8496 gange
kuld pasning
Kære ven _ self. trives de, med dit fantastik pleje og kærlighed du har til dem! Her må jeg skrive at jeg vil godt holde mig til de ens farvede unger, i den kombination som jeg har selv, men ikke figurere i top nrs' Vil godt hold til det sidste reservaton hvis det kan lade sig gør.. DVS enten et pige i føde alder eller nær ved af noget so kan producere ensfarvede OG langhårs gen, ellers alt andet er tilladt!!Har selv PT 2 kuld som jeg har 4 stks tilabage at, den ene for noglet i Odense, og et andet fra Ballerup! Ja, det kan godt se for at HAMSTERHEAVEN blir sprædt over alle grænser! Den lille piger som er bare så små,er også begyndt at viser sig til at være en skønhed i seig self!
Håber at alt dette skriveri gøre ikke at HAMSTERHEAVEN spræder sin frø i den daske farvande sjættet med dine, mine og HAMSTERHEAVEN :engel3:
Kærlige Hilsner
Bodil
Hamsterheaven
Håber at alt dette skriveri gøre ikke at HAMSTERHEAVEN spræder sin frø i den daske farvande sjættet med dine, mine og HAMSTERHEAVEN :engel3:
Kærlige Hilsner
Bodil
Hamsterheaven
Kære Christina.
Jeg er frygtlig bang for min sidste mail til dig lyder lidt kyrptisk! Det gør det for mig når jeg skriver det heri dag. I går aftes var jeg MEGA træt efter at jeg ha ikke sovet i over 48 timer, og det indhentede sig. Jeg tror at det jeg prøvet på at sige va møntet til nogle andre, men jeg ved det ikke.
Det jeg vil, derimod, sige var at selfølglig trives de unger når du har så meget kærlighed for dem, og at alle du skriver er fuldt at begejstring og kærlighed,
Jeg tror at hvad jeg vil sige var at jeg vil godt holde mig til mine oprindelig bestilling, selvom jeg vil godt købe det hele hvis jeg kunne, :D men jeg vil godt have et som viser lidt chokolade på sig, enten en brun-øret dove, eller noget du synes ligner det lidt. Dove vil jeg megt gerne bring ind til min genpulje. Men alt i alt, bare at der er et 100% bærer af ensfarede gener, og langhårede gener, så gøre det faktisk ikke så meget, da jeg kan PT lave det flese af farver selv nu. Det er jagten væk fra hvidbånd er hvad jeg vil udføre og self. INTODUKTION AF ET PURE LANGHÅRS GEN..jeg ELSKER de langhåret, men har kun 3 drenge, og hvad er en mand uden sin kvinde??
Atter igen må jeg undskyld for det forfærdlig roderi jeg har skrivet før, jeg tror at det var min trætte og konfus overtræthed som overmandet mig! Undskyld, jeg håber ikke a det vil ske igen!
MVH Bodil
HAMSTERHEAVEN
Jeg er frygtlig bang for min sidste mail til dig lyder lidt kyrptisk! Det gør det for mig når jeg skriver det heri dag. I går aftes var jeg MEGA træt efter at jeg ha ikke sovet i over 48 timer, og det indhentede sig. Jeg tror at det jeg prøvet på at sige va møntet til nogle andre, men jeg ved det ikke.
Det jeg vil, derimod, sige var at selfølglig trives de unger når du har så meget kærlighed for dem, og at alle du skriver er fuldt at begejstring og kærlighed,
Jeg tror at hvad jeg vil sige var at jeg vil godt holde mig til mine oprindelig bestilling, selvom jeg vil godt købe det hele hvis jeg kunne, :D men jeg vil godt have et som viser lidt chokolade på sig, enten en brun-øret dove, eller noget du synes ligner det lidt. Dove vil jeg megt gerne bring ind til min genpulje. Men alt i alt, bare at der er et 100% bærer af ensfarede gener, og langhårede gener, så gøre det faktisk ikke så meget, da jeg kan PT lave det flese af farver selv nu. Det er jagten væk fra hvidbånd er hvad jeg vil udføre og self. INTODUKTION AF ET PURE LANGHÅRS GEN..jeg ELSKER de langhåret, men har kun 3 drenge, og hvad er en mand uden sin kvinde??
Atter igen må jeg undskyld for det forfærdlig roderi jeg har skrivet før, jeg tror at det var min trætte og konfus overtræthed som overmandet mig! Undskyld, jeg håber ikke a det vil ske igen!
MVH Bodil
HAMSTERHEAVEN