Kan man på nogen måde se hvor gammel ens hamster er ?

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Luna

Indlæg af Luna » 23. okt 2012 21:13

Jeg mistede også min Eddie (blev 10½ mdr) for en måned siden efterhånden. Hans tilstand lyder en smule som din. Han havde fået en tandbyld, og der var desværre intet andet at gøre end at få en ende på hans lidelser :(

Held og lykke med det hele!

chlin

Indlæg af chlin » 23. okt 2012 21:34

Jeg har også en guldhamsterhan med ukendt fortid - aftaget fra en pige, som desværre havde fået ham som gave. De kendte intet til hans fortid, men havde fået oplyst at han var jul.
Men det er jeg kommet til at tvivle på den sidste tid. Han sover mere end tidligere og så er han ved at være noget tyndpelset. Hans temperament, nysgerrighed osv har ikke ændret sig overhovedet, han er stadig den samme hamster.
Men tror stadig han er ældre end de 10 måneder han burde være... Så jeg ved heller ikke hvor længe jeg får lov til at beholde ham endnu. Desværre
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Perry

Indlæg af Perry » 24. okt 2012 05:16

Frej er taget over Regnbuebroen ...

Han lå i buret i morges og var død ... Jeg har det virkelig dårligt med mig selv lige nu, hvorfor tog jeg ham ikke bare til en dyrlæge da det hele begyndte!

RIP Frej, jeg vil altid elske dig ...

chlin

Indlæg af chlin » 24. okt 2012 13:40

Perry skrev:Frej er taget over Regnbuebroen ...

Han lå i buret i morges og var død ... Jeg har det virkelig dårligt med mig selv lige nu, hvorfor tog jeg ham ikke bare til en dyrlæge da det hele begyndte!

Kære lille Frej må du hvile i fred på de evige solsikkemarker

Nogen gange går det bare sådan. Heldigvis er det gået hurtigt for ham og jeg håber du vil kunne se tilbage på din tid med ham med glæde
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Perry

Indlæg af Perry » 24. okt 2012 14:06

chlin skrev:
Perry skrev:Frej er taget over Regnbuebroen ...

Kære lille Frej må du hvile i fred på de evige solsikkemarker

Nogen gange går det bare sådan. Heldigvis er det gået hurtigt for ham og jeg håber du vil kunne se tilbage på din tid med ham med glæde
Ja det gik forholdsvis hurtigt, heldigvis ... Nu står jeg så tilbage med et tomt bur, som jeg ikke tør at fylde igen ...
Fandens også at det ska være så hårdt for mig at miste en bette pelsbold :( Men han kommer i glas og ramme, glemt bliver han aldrig ...

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 24. okt 2012 15:34

Årh.. Hvil i fred lille Frej  :engel2:

Det gør så ondt at miste. Men som Chlin skriver er det godt at han ikke led længe.

Jeg håber du på et tidspunkt tør fylde buret igen med en anden pelsklump, men den nye vil aldrig være en erstatning for Frej, det kan ingen.

:kram: fra mig
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Låst