medlem af DHF- stamtavleforvirring
medlem af DHF- stamtavleforvirring
Jeg er lidt i tvivl om hvad der skal til for at mine små nye hamsterunger kan få stamtavle (guldhamster) skal jeg være meldt ind som opdrætter, eller kan jeg være medlem af DHF uden at være opdrætter? Ved ikke om det virker lidt underligt at melde mig ind som opdrætter, når jeg ikke ved om jeg vil have flere kuld end kun dette ene? HAr prøvet at kigge rundt på hamsterinfo.dk for information, men synes ikke helt jeg kan finde svar på det Håber nogen kan hjælpe
For det første har vi intet at gøre med hamsterinfo, det er en helt anden side. Vores hjemmeside hedder hamsterland.dk
For at få stamtavler på dine guldhamstere, skal du være medlem af Dansk Hamster Forening (som dette forum hører under). Så udfylder du blot den formular der ligger på vores hjemmeside og sender til os, samt betaler det tilsvarende beløb for at få hamsterne registreret. Du behøver ikke være opdrætter.
For at få stamtavler på dine guldhamstere, skal du være medlem af Dansk Hamster Forening (som dette forum hører under). Så udfylder du blot den formular der ligger på vores hjemmeside og sender til os, samt betaler det tilsvarende beløb for at få hamsterne registreret. Du behøver ikke være opdrætter.
Kenneth Worm