Lyn måndensbillede 5 dage til at sende "Juletema"

Hver måned vil vi afholde en lille fotokonkurrence, hvor alle brugere kan indsende deres bedste hamster billede og selv være med til at kårer vinderen.
Låst
mosegaardmortensen89

Lyn måndensbillede 5 dage til at sende "Juletema"

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 20. nov 2012 17:35

Så er det tid til i enten finder gamle billeder frem eller tager billeder af jeres hamstere og sende det bedste billede til Mosegaardmortensen89 på pb eller mail.  

Fristen for indsendelse er 25.11.12.

Vinderen af denne månedens billede kommer på forsiden af næste Hamsternyt. Derudover vil billedet blive vist inde i Hamsternyt sammen med egen korte beskrivelse af sit liv med hamster. (Ejers navn, forumnavn og by, antal hamstre, art/arter, det bedste og værste ved at have hamster).
Derfor må i gerne sammen med det billede i sender afsted svare på tingene der står i parentes så det er klaret hvis dit billede bliver månedens favorit.  

Denne gang er der tema til månedens billede og dette tema er: Jul
Dette betyder at billederne som bliver indsendt skal have noget med jul at gøre på den ene eller anden måde.

Alle de billeder som deltager i konkurrencen vil blive vist i næste nummer af Hamsternyt, hvor billedet + overskrift vil stå der. Billederne bliver vist for at skabe julestemning i Hamsternyt :rudolf:

Mail adresser på mig:
Maria (mosegaardmortensen89 på forum): mosegaardmortensen89@hotmail.com

Jeg håber en masse af jer vil deltage og vise jeres skønne julebilleder frem i denne lynrunde af månedens billede.
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Freja

Indlæg af Freja » 21. nov 2012 18:44

Hi hi...der fik du os lige inspireret til lidt julelege  8-) Dejligt, at de små vil lege med  :D
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 21. nov 2012 19:33

Skriv endelig hvilke ideer i får så jeg kan dele dem med andre  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Alphas

Indlæg af Alphas » 22. nov 2012 10:06

Arh, nu ved jeg jo godt hvad jeg skal bruge min fridag på :D
Potedask fra Jenny og Alphabanden

Billede

mosegaardmortensen89