Spørgsmål om hjemmebag ?
Spørgsmål om hjemmebag ?
Hej fandt en video på youtube http://www.youtube.com/watch?v=domfKJwr ... ure=relmfu og ville høre om det er sikkert at give hamstern ? og om man eventuelt kan lave dem med hamster foder eller knuste hundegodbider/katte-tørfoder eller noget ?
Tak på forhånd! :D
Tak på forhånd! :D
-
Det er ikke noget jeg vil anbefale, så hellere dem her: http://simsesdyr.weebly.com/opskrifter- ... idder.html
Men her giver vi primært hunde og katte godbidder
Okay det skal prøvesSimse skrev:Det er ikke noget jeg vil anbefale, så hellere dem her: http://simsesdyr.weebly.com/opskrifter- ... idder.html
vores kat for ikke godbider og hunden er kræsen så vi har ikke det største udvalg :lol:
mange tak! prøvede at lave den første med hasselnøder og den anden halvdel med knuste kattetørfoder :D et kæmpe hitSimse skrev:Det er ikke noget jeg vil anbefale, så hellere dem her: http://simsesdyr.weebly.com/opskrifter- ... idder.html
man kan jo udelade saltet og puttet alt muligt andet lækkert i :)
jeg har et lille bageprojekt jeg vil forsøge i det nye år, hvor jeg vil bage lidt små "brød" til dem af groft mel :) salt er bestemt ikke noget jeg har planer om at putte i - så hellere lidt forskellige slags grove typer mel, evt. 5 korns blanding, drysset med persille e.l. :)
men generelt gå uden om sukker og salt, hvis man laver "hjemmelavet guf" :)
lidt honning kan være med til at gøre tingene søde uden at der behøver store mængder til :)
jeg har et lille bageprojekt jeg vil forsøge i det nye år, hvor jeg vil bage lidt små "brød" til dem af groft mel :) salt er bestemt ikke noget jeg har planer om at putte i - så hellere lidt forskellige slags grove typer mel, evt. 5 korns blanding, drysset med persille e.l. :)
lidt honning kan være med til at gøre tingene søde uden at der behøver store mængder til :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Så mel og vand skader ikke ? :)burrus skrev:man kan jo udelade saltet og puttet alt muligt andet lækkert i :)
nej det tror jeg næppe :) mel er jo bare lavet på korn.
de skal selvfølgelig ikke leve af hvidt brød, men ved at blande lidt forskelligt grove meltyper kunne man sikkert lave et godt lille brød til at slibe tænder på og lidt afveksling :)
det er jo ren "guf" og ikke fuldfoder :)
de skal selvfølgelig ikke leve af hvidt brød, men ved at blande lidt forskelligt grove meltyper kunne man sikkert lave et godt lille brød til at slibe tænder på og lidt afveksling :)
Pia B
Okay, men holder mig helst til at eksperimentere med Simses opskrift. Skal lave den endnu engang da den ikke blev helt gennembagt først, og derfor mugnede hurtigt :?burrus skrev:nej det tror jeg næppe :) mel er jo bare lavet på korn.