velkommen til Flemse!
velkommen til Flemse!
Så er det vidst på tide jeg introducerer Flemse (navngivet af mine 2 ældre brødre, som var enige om navnet, så havde ingen indflydelse! haha) Han er født 1. December 2012, og er søn af Luna og Buster, Hvor jeg selv har Luna. Glæder mig til at kunne lære ham bedre at kende, når de sidste unger tager afsted. Han er meget, meget lys i farven, og er stadig usikker på farven. Er han ikke for lys til at blive udstillet i standart kategori?
hold da op han er fin - og utroligt lys! :shock: :)
han er skisme da ikke nem at gennemskue farven på - ud over at han er sølv-variant og han ligner faktisk at han er umbrouse, fordi han er så grå og sodet over det hele (og han har helt grålige halvmåner)
han er skisme da ikke nem at gennemskue farven på - ud over at han er sølv-variant og han ligner faktisk at han er umbrouse, fordi han er så grå og sodet over det hele (og han har helt grålige halvmåner)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Bedårende
Hilsen Julie Rollo
Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex
Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex
-