Hvad er forskellen på Fortifield og den normale ? :Ddarkangel87 skrev:Så blev der lige brugt lidt flere penge på de dejlige små pus, men nu er hamsternes pengekasse også tom for denne gang. Næste gang tror jeg der skal købes nye hjul og vandflasker til dem. ( Hamsternes pengekasse er de penge der kommer ind for salg, minus de 10 kr. som går til dyreværnet i Rødovre)
Var en tur i brogaarden
12,5 kg altromin fortified
og så havde de også lige nogle røde hirsekolber som jeg synes hamsterne skulle forkæles med
Så gik jeg lige et smut på lux-shoppen for at finde lidt hamstercrispy men det blev til lidt mere
En stor pakke tørrede melorme, så håber jeg de kan lide dem, for er ikke noget jeg har givet før.
En lille barkbro, prøver at finde det bedste gemmested til mine små pus, og måske denne kunne holde neglene lidt på plads også
Sådan en omgang med gulerod
En flagemix skal da også lige prøves og se hvilke resultater det kan give (prøver på at finde noget tilskudsfoder der er medvirkende til rigtig flot sund pels)
2 kg hamster crispy til unger
Og en foderskovl så jeg ikke behøver bruge hænderne som foderskovl
mere
Hvad er dit seneste indkøb?
Hvor har du købt melormene?darkangel87 skrev:Så blev der lige brugt lidt flere penge på de dejlige små pus, men nu er hamsternes pengekasse også tom for denne gang. Næste gang tror jeg der skal købes nye hjul og vandflasker til dem. ( Hamsternes pengekasse er de penge der kommer ind for salg, minus de 10 kr. som går til dyreværnet i Rødovre)
Var en tur i brogaarden
12,5 kg altromin fortified
og så havde de også lige nogle røde hirsekolber som jeg synes hamsterne skulle forkæles med
Så gik jeg lige et smut på lux-shoppen for at finde lidt hamstercrispy men det blev til lidt mere
En stor pakke tørrede melorme, så håber jeg de kan lide dem, for er ikke noget jeg har givet før.
En lille barkbro, prøver at finde det bedste gemmested til mine små pus, og måske denne kunne holde neglene lidt på plads også
Sådan en omgang med gulerod
En flagemix skal da også lige prøves og se hvilke resultater det kan give (prøver på at finde noget tilskudsfoder der er medvirkende til rigtig flot sund pels)
2 kg hamster crispy til unger
Og en foderskovl så jeg ikke behøver bruge hænderne som foderskovl
mere
-
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
:lol: :lol:Laeborg skrev:3x 12,5 kg Altromin - så skal der gerne være til måneden ud
Der er en del munde at mætte
Hilsen Julie Rollo
Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex
Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex
joHamsterPigen skrev:Undskyld, men der vel ikke nogen altromin forbruger der kan fortælle mig forskellen på den normale og fortifield ?
der er mere energi i Fortified og flere vitaminer. Det lavet med henblik på drægtige og diegivende hunner, unger og syge, som skal bruge ekstra næring men flere hamster-folk jeg har snakket med bruger fortified til hamstere, fordi næringsindholdet i fortified passer bedre til hamstere - især når man har opdræt.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
ah okay tak :)burrus skrev:joHamsterPigen skrev:Undskyld, men der vel ikke nogen altromin forbruger der kan fortælle mig forskellen på den normale og fortifield ?
der er mere energi i Fortified og flere vitaminer. Det lavet med henblik på drægtige og diegivende hunner, unger og syge, som skal bruge ekstra næring men flere hamster-folk jeg har snakket med bruger fortified til hamstere, fordi næringsindholdet i fortified passer bedre til hamstere - især når man har opdræt.
måske skulle jeg ikke se om jeg kan få overtalt min mor til at bestille noget så :)
-
Så har jeg været afsted for at købe lidt idag. Det var kun meningen at anskaffe mig et hjørnetoilet til Luna, da hun kommer til at tisse ud over kanten af det andet toilet. Der udover havde jeg i tankerne at finde en running disk, da jeg vil være sikker på at Luna kan passe den (og ikke mindst finde ud af den), inden jeg køber en ordenlig en