Pip og Sylvester i billeder
Pip og Sylvester i billeder
Havde kameraet fremme og pludselig kom de to unge herrer frem af huset og så snuppede jeg da lige "lidt" billeder af dem - her kommer lidt af de 26, der endte med at blive gode. Resten kan ses herinde: http://hamster.satomi.dk/pip-og-sylvester-billeder/
Lad mig starte med at introducere dem i stilstand :lol:
Pip - eller Tiny Toons Steve om man vil
Sylvester - eller Tiny Toons Aidan
Deres bur:
Lidt blandede billeder af drengene:
Lad mig starte med at introducere dem i stilstand :lol:
Pip - eller Tiny Toons Steve om man vil
Sylvester - eller Tiny Toons Aidan
Deres bur:
Lidt blandede billeder af drengene:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
ja jeg har desværre måtte skille dem ad fordi Sylvester var efter Pip - men okay det var nærmest skæbnen når jeg navngav dem sådan :oops: :roll:
nu har de gået hver for sig i to dage og prøver i aften af sætte dem sammen igen - HÅBER de kan enes. Ellers må de jo bare få sig en dame hver :P :oops:
nu har de gået hver for sig i to dage og prøver i aften af sætte dem sammen igen - HÅBER de kan enes. Ellers må de jo bare få sig en dame hver :P :oops:
Pia B
-
jeg har altid været glad for gabber buret
roboerne skal jeg sjældent have fat i (de har ikke tid alligevel :lol: )
men til guldhamstere har jeg altid løftet toppen af, når jeg skulle noget alligevel i buret
roboerne skal jeg sjældent have fat i (de har ikke tid alligevel :lol: )
men til guldhamstere har jeg altid løftet toppen af, når jeg skulle noget alligevel i buret
Pia B