Nye billeder af de yngste kinesere

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
burrus

Nye billeder af de yngste kinesere

Indlæg af burrus » 8. jan 2013 22:28

Tog lige lidt nye billeder af de 4 yngste kinesere - de har udviklet sig noget siden sidst :D

Først smukke My Way's Amsterdam - BEW han. Han er ved at blive en smuk dreng - om lidt mere størrelse, så har jeg ikke mere at brokke mig over på den hams :D
Billede
Billede
Billede

Så lille søde Heidi - som overhovedet ikke havde tid til at sidde stille  :lol:  
men hvilken lækker profil hun er ved at få! :D
Billede

og hendes hvidfordeling viser tydeligt hvilke linjer hun er ud af  :P  men sådan er det når der er BEW blandet ind i det - så bliver de lige rigeligt hvide. Jeg synes heldigvis det er smukt  :mrgreen:
Billede
Billede

Sofie var næste hamster i skudlinjen - hun blev taget på sengen så ørerne blev nede. Men hun bliver nu også smukkere dag for dag :)
Billede
Billede
hun er mere pænt 50/50 hvid/farve
Billede

Til sidst den hjemmeavlede Satomis Rosa Super Star - en lille dejlig dreng. Også taget på sengen, så pelsen er noget nusset  :lol:   og så er han teenager, så han er lidt et lille svin lige for tiden  :lol:  (det synes jeg er ret klassisk for teenage-kineserne - de glemmer alt om at være renlige i en måned eller to)
Billede
Billede

og ja - hans hvidfordeling afslører også BEW i stamtavlen  :oops:
Billede
Billede
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Luna

Indlæg af Luna » 9. jan 2013 08:40

Kinesiske hamstere er virkelig så smukke!! Hannernes bagparti er dog noget voldsomt, haha!
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 9. jan 2013 09:21

Hvor er de bare flotte  :D

Det er vist heldig for mig at Lars ikke kan lide deres haler, ellers ville jeg blive helt forelsket i dem og måtte selv have nogen.

Men nu kan jeg nyde dejlige billeder af dem i stedet  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 9. jan 2013 10:39

Hvor er de smukke :D
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Låst