Medicin problemer
Medicin problemer
Hej alle sammen :D
Var lige ved dyrlægen med Hannibal (guldhamster), som har en meget mild forstoppelse og øjenbetændelse.
Fik dette med hjem:
Fucithalmic vet øjendråber
Fibreplex til gnavere (noget pasta lignende i en sprøjte)
Pro-Fibre (ligner kanin piller)
Hvordan kan jeg holde fast i Hannibal, når jeg skal gi' ham øjendråber?
Fibreplex gider han ikke at spise frivilligt, så skal jeg bare tage fat i nakkeskindet eller hvad? Det gjorde dyrlægen.
Han spiser gerne selv de der Pro-Fibre piller, så det er ikke et problem.
Hilsen Maria
Var lige ved dyrlægen med Hannibal (guldhamster), som har en meget mild forstoppelse og øjenbetændelse.
Fik dette med hjem:
Fucithalmic vet øjendråber
Fibreplex til gnavere (noget pasta lignende i en sprøjte)
Pro-Fibre (ligner kanin piller)
Hvordan kan jeg holde fast i Hannibal, når jeg skal gi' ham øjendråber?
Fibreplex gider han ikke at spise frivilligt, så skal jeg bare tage fat i nakkeskindet eller hvad? Det gjorde dyrlægen.
Han spiser gerne selv de der Pro-Fibre piller, så det er ikke et problem.
Hilsen Maria
Som jeg sagde skader det ikke, men han vil bestemt ikke brude sig om detMaria1997 skrev:Okay. Gør det ondt på ham?
Dejligt med et humørskift fra ham; igår var han trist og nappede ud efter mig (har han aldrig gjort før), og i dag er han glad og kravler meget gerne selv ud af buret :o
Tror det er fordi han havde ondt i maven igår.
Ligesom vis en løfte dig op i trøjen
Kan han godt få sår over øjet, efter at være blevet dryppet med øjendråber?
Når jeg drypper hans øjne (det er smittet til det andet øje) sidder der altid en del omkring øjet, som jeg bare lige tørrer af med en serviet.
Eller klør det når han har øjenbetændelse?
Hader seriøst de øjendråber jeg har fået af dyrlægen, det er tykt flydende, så det drypper ikke nemt af og der kommer altid meget ud af adgangen.
Når jeg drypper hans øjne (det er smittet til det andet øje) sidder der altid en del omkring øjet, som jeg bare lige tørrer af med en serviet.
Eller klør det når han har øjenbetændelse?
Hader seriøst de øjendråber jeg har fået af dyrlægen, det er tykt flydende, så det drypper ikke nemt af og der kommer altid meget ud af adgangen.
-