Satomis Kuld H - født d. 29. januar 2013
Satomis Kuld H - født d. 29. januar 2013
Synes lige de sku have en decideret fototråd - nu er de kommet til verden
Kuld H er mellem Heidi og My Way's Amsterdam, dom spot X BEW
Der blev født 5, men den mindste er desværre faldet fra - så nu er der 4 fine unger Heidi har fundet sig godt til rette som mor og passer rigtig godt på dem
glæder mig til de begynder at få farve om et par dage eller fem er spændt på hvor længe der går, før jeg er "nødt til" at tage nye billeder af dem :oops:
Kuld H er mellem Heidi og My Way's Amsterdam, dom spot X BEW
Der blev født 5, men den mindste er desværre faldet fra - så nu er der 4 fine unger Heidi har fundet sig godt til rette som mor og passer rigtig godt på dem
glæder mig til de begynder at få farve om et par dage eller fem er spændt på hvor længe der går, før jeg er "nødt til" at tage nye billeder af dem :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
øv :( den sidste "lille" er her i dag faldet fra. Der er ingen synlig årsag - den lå i reden sammen med de andre og var død. den havde mælk i maven og var hel og fin. Så hvad der lige er ramt den ved jeg ikke - for den var helt fin og havde tænder osv. men det var ikke meningen åbenbart.
heldigvis passer Heidi godt på de tre sidste som vokser pænt og spiser og spiser og spiser :D
og så har jeg fået gang i Ustream igen - så nu er der livestream på kuldsiden : http://hamster.satomi.dk/opdrattet/nuvaerende/
Ja der sker jo ikke helt vildt meget endnu :oops: men om 10 dage når de begynder at vandre rundt bliver det forhåbentligt lidt sjovere at følge med - de skal også over i det store bur om 5 dage, så de får lidt bur at "udforske"
man skal liiiige overleve de 15 sekunders rekvalme i starten - det koster en klat penge at få reklamefri streaming...
heldigvis passer Heidi godt på de tre sidste som vokser pænt og spiser og spiser og spiser :D
og så har jeg fået gang i Ustream igen - så nu er der livestream på kuldsiden : http://hamster.satomi.dk/opdrattet/nuvaerende/
Ja der sker jo ikke helt vildt meget endnu :oops: men om 10 dage når de begynder at vandre rundt bliver det forhåbentligt lidt sjovere at følge med - de skal også over i det store bur om 5 dage, så de får lidt bur at "udforske"
man skal liiiige overleve de 15 sekunders rekvalme i starten - det koster en klat penge at få reklamefri streaming...
Pia B
det er lidt sjovt at kunne sidde "overalt" og holde øje med at mor bliver ved ungerne - selvom hun er i barselsbur, så er det lidt rart at kunne sidde og kunne holde lidt øje uden at forstyrre og når ungerne bliver større bliver det jo først rigtig sjovt
Pia B
-
sikke nogle lækre bebser
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
jeg har et webcam til at stå og filme via Ustream.com, hvor jeg har en bruger det er forholdsvist simpelt. og så er det bare smidt ind i html koden via iframe på hjemmesiden, men man også sagtens bare linke direkte til streaming-siden
Pia B
er det computerns webcam ? (Har altid undret mig hvordan sådan sager er muligt, da et kamerar tit kun har ca 20 minutters filme tid ) :)burrus skrev:jeg har et webcam til at stå og filme via Ustream.com, hvor jeg har en bruger det er forholdsvist simpelt. og så er det bare smidt ind i html koden via iframe på hjemmesiden, men man også sagtens bare linke direkte til streaming-siden
nej det er det her webcam (http://www.logitech.com/da-dk/product/h ... 25?crid=34), der er koblet på via usb til min stationære pcHamsterPigen skrev:er det computerns webcam ? (Har altid undret mig hvordan sådan sager er muligt, da et kamerar tit kun har ca 20 minutters filme tid ) :)burrus skrev:jeg har et webcam til at stå og filme via Ustream.com, hvor jeg har en bruger det er forholdsvist simpelt. og så er det bare smidt ind i html koden via iframe på hjemmesiden, men man også sagtens bare linke direkte til streaming-siden
Pia B
så blev de små 2 dage gamle - og indtil videre er kønnene 1.1.1 :lol: 1 han, 1 hun og 1 ukendt - som mest ligner en han, men så alligevel ikke.
der er en dom spot og to der stadig er HELT lyse, men de er også meget ldit mindre, men det kan være nok til at de er en dag bagud med pigment... selvom jeg mest håber det er to BEW
De vokser alle tre rigtig fint og hold nu op det går stærkt med deres udvikling bare fra fødsel og så her lige godt 2 døgn senere!
men alle 5 måtte nu godt have overlevet - min liste over folk der gerne vil have kineser er lidt for lang til et kuld på 3 :oops: men det tager hamsterne jo selvfølgelig ikke hensyn til, så jeg må bare forsøge at få gjort hende Sofie drægtig...
der er en dom spot og to der stadig er HELT lyse, men de er også meget ldit mindre, men det kan være nok til at de er en dag bagud med pigment... selvom jeg mest håber det er to BEW
De vokser alle tre rigtig fint og hold nu op det går stærkt med deres udvikling bare fra fødsel og så her lige godt 2 døgn senere!
men alle 5 måtte nu godt have overlevet - min liste over folk der gerne vil have kineser er lidt for lang til et kuld på 3 :oops: men det tager hamsterne jo selvfølgelig ikke hensyn til, så jeg må bare forsøge at få gjort hende Sofie drægtig...
Pia B