Kendskab til foder ?
Kendskab til foder ?
Hej nogen der har kendskab til dette foder ? og kan andbefale det http://sales.beaphar.com/products/[anim ... mster-500g
Eller, kan i andbefale nogen af Vitacraft's hamster foder ? :)
Eller, kan i andbefale nogen af Vitacraft's hamster foder ? :)
det er ganske ok, men som med så meget andet foder så mangler det animalsk protein - det er heldigvis nemt at tilsætte
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
beaphar foder til dyr er generelt okay. Jeg kender ikke lige indholdet, men jeg tror godt at du kan bruge det til en guldhamster.
Af Vitakrafts foder kan jeg kun anbefale Emotion Beauty, der bliver dog sorteret meget i det, og det koster helt vildt meget.
Af Vitakrafts foder kan jeg kun anbefale Emotion Beauty, der bliver dog sorteret meget i det, og det koster helt vildt meget.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Okay mange tak, ser på hvad de har (skal til svendborg imorgen, så må heller få købt noget ordenligt foder ) for her er der kun Lolo Pets og beaphar, udvalg er der intet af. :(Maria1997 skrev:beaphar foder til dyr er generelt okay. Jeg kender ikke lige indholdet, men jeg tror godt at du kan bruge det til en guldhamster.
du kan sagtens bruge til guldhamstere også det til dværgene er bare lavet sådan at der er flere "små" ting i, så de små munde har nemmere ved at spise det... guldhamstere kan snildt spise det også
Pia B
Du kan købe noget Burgess Dværghamster foder på lux-shoppen:Jakob152 skrev:Hvilket foder vil i anbefale til dværghamstere, lige nu bruger jeg nemlig vitakraft og det sortere de en del i.
Så vil bare lige høre om i kender noget bedre foder, og hvor man kan købe det ??
http://www.lux-shoppen.dk/burgess-supah ... -1028.html
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria