Lindes E-kuld
Så fik jeg gjort rent i Lullus bur og gjort klar til at hun nedkommer i morgen. Ved samme lejlighed fik jeg lige taget et par billeder af den vordene mor:
Lullu har fået et større hus ind til sig og det skal naturligvis undersøges nøje (er det ikke en lille bule på maven?:
Ud over at være godt redemateriale er toiletpapir også ganske udemærket at boltre sig i (men mon ikke hun snart får det samlet sammen til en dejlig rede):
En tur på Sauceren giver et billede af hendes mave (den er hun ellers ikke spor interesseret i at få fotograferet!):
Og så skal Lullu også lige gøre sig pæn:
Så ser man smuk ud når man får taget et billede:
Lullu har fået et større hus ind til sig og det skal naturligvis undersøges nøje (er det ikke en lille bule på maven?:
Ud over at være godt redemateriale er toiletpapir også ganske udemærket at boltre sig i (men mon ikke hun snart får det samlet sammen til en dejlig rede):
En tur på Sauceren giver et billede af hendes mave (den er hun ellers ikke spor interesseret i at få fotograferet!):
Og så skal Lullu også lige gøre sig pæn:
Så ser man smuk ud når man får taget et billede:
-
-
Lullu klarer det lille kuld rigtigt flot. Alle fire unger lever stadig og vokser og trives. Lullu er stadig en meget tillidsfuld hamster, som gerne lader mig pille ved hendes unger, bare jeg ikke lader dem være væk alt for længe.
Ungerne er nu 4 døgn gamle:
Som det ses er den ene unge noget mørkere end alle de andre. Spændende hvilke farver der gemmer sig i kuldet. Som det ses er der ingen rødøjede i kuldet, så Lullu er nok ikke bærer af dette gen
Ungerne er nu 4 døgn gamle:
Som det ses er den ene unge noget mørkere end alle de andre. Spændende hvilke farver der gemmer sig i kuldet. Som det ses er der ingen rødøjede i kuldet, så Lullu er nok ikke bærer af dette gen
Ungerne er nu 7 døgn gamle og vokser og trives som de skal.
Jeg har kigget nærmere og føler mig ret sikker på at det er fire små drenge, som Lullu passer og plejer.
Som det ses på billedet, er der en dreng som er sortbaseret (sort?)
De tre andre drenge er alle agouti-baserede og ser meget ens ud på nuværende tidspunkt. Mon de alle er rust??? De kan jo hurtigt nå at ændre sig, så det er for tidligt at sige endeligt
Jeg har kigget nærmere og føler mig ret sikker på at det er fire små drenge, som Lullu passer og plejer.
Som det ses på billedet, er der en dreng som er sortbaseret (sort?)
De tre andre drenge er alle agouti-baserede og ser meget ens ud på nuværende tidspunkt. Mon de alle er rust??? De kan jo hurtigt nå at ændre sig, så det er for tidligt at sige endeligt
-
Uh, det er alt for længe siden jeg har fået opdateret dette kuld!
Drengene er nu 22 dage gamle og super skønne. 2 af dem (Aragorn og Legolas) har nogle interessante lyde, som minder om deres farmor Sølvregn og hendes spøjse lyde. Det er ganske sødt når de ligger i hånden på mig og snakker
Her er de fire drenge:
Lindes Legolas, langhåret brunøret sølvgrå
Lindes Elias, langhåret sort
Lindes Frodo, langhåret brunøret sølvgrå
Skønne, skønne drenge :D
Drengene er nu 22 dage gamle og super skønne. 2 af dem (Aragorn og Legolas) har nogle interessante lyde, som minder om deres farmor Sølvregn og hendes spøjse lyde. Det er ganske sødt når de ligger i hånden på mig og snakker
Her er de fire drenge:
Lindes Legolas, langhåret brunøret sølvgrå
Lindes Elias, langhåret sort
Lindes Frodo, langhåret brunøret sølvgrå
Skønne, skønne drenge :D