Prisen for dagens vinterhvide unger

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
sandi

Indlæg af sandi » 11. mar 2013 13:41

Jeg ligger præcist det samme slags arbejde i at opdrætte winter whites end jeg gøre guldhamstere, (efter species forbeholdt!) så ja, der er oplagt at man burde tage samme pris. Og, ydermere er det for vinterhvides et styk rednings arbejde (jeg ved ik hvad ordet er på Dansk)( til at stop en dyreart fra at uddø) :?

Og ja, point taget i at folk som vil have det rigtigt ægte dyr, er ligeglade hvor meget og hvor lidt de skal betale, de ved sådan nogen koster en smule mere! :!:
mvh :kram:
sandi : all good things comes to those who wait....

Luna

Indlæg af Luna » 11. mar 2013 17:43

Wow!!!! Anede ikke de var blevet så dyre!
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

sandi

Indlæg af sandi » 13. mar 2013 18:42

Jamen de viser sig til at prisen er ikke problemet overhovedet!! På denne måde at der har været bud efter de unger, kunne jeg havde solgte hvert unge 5 gange indtil nu!  :D Og tilmed til et hvadsomhelst pris. Og det bare viser at det er ikke prisen for hamsterede går ude på.Seriøse kommende ejer vil gerne give hvad det nu koster for at købe et ægte lille søde Vinterhvide unge.  :engel3:
Det er konstateret Daisy & Snowy har 4 små unger,men kønnet ved jeg ikke endnu. Men det ser ud til at der er også et andet par som kunne godt også være gravid nu - så jeg krydser alle fingre og tæer og bede til at dem som skal hertil får en god vækst og bliver dejlige, og selvfølgelig søde små vinterhvides. :!:
MVH
sandi : all good things comes to those who wait....

Låst