Mandler og rosiner
Mandler og rosiner
Jeg sad lige tidligere i dag og fik en omgang "sund eksamens-læse-snack" (kalder min faster det) som bestod af rosiner og mandler. Mine piger stod ved siden af mig i deres faunabokse (min onkel var gået lidt i baglås over han skulle til at rydde op på "kontoret" til deres bur) og så kom jeg til at tænke på om nogen ved om hamstere kan tåle mandler og/eller rosiner?
For så ville jeg måske se om de var interesseret i dem
For så ville jeg måske se om de var interesseret i dem
Re: Mandler og rosiner
Rosiner må de godt få. Dog ikke mere end én af gangen, da de kan give diarre.
Angående mandler, er der nogle specielle de ikke må få (pga. blåsyre), men det lader jeg lige andre svare dig på.
Angående mandler, er der nogle specielle de ikke må få (pga. blåsyre), men det lader jeg lige andre svare dig på.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
De kan godt få mandler, som dem man køber til at spise selv. Andrer kan have blåsyrer
Ja rosiner men som Maria siger i små mænger da det giver diarre mandler ved jeg:
Hasselnødder, Peanut uden salt, jordnødder kan ikke umiddelbart komme på flere nødder overhovedet
Hasselnødder, Peanut uden salt, jordnødder kan ikke umiddelbart komme på flere nødder overhovedet
Calobe's hamsteropdræt
Tusinde tak for svarene
Jeg prøver at se om de kan lide rosiner og mandler Så får vi at se hvordan det går
Jeg prøver at se om de kan lide rosiner og mandler Så får vi at se hvordan det går
Hehe, Peanut og jørdnød er den samme ting :pmilla.b skrev:Ja rosiner men som Maria siger i små mænger da det giver diarre mandler ved jeg:
-Derudover er valnødder og hasselnødder også et hit, samt tørrede bananflager
Bananflager hitter også stort her, bare sørg for at de ikke er saltet, ellers vask dem lige en gangLuna skrev:Hehe, Peanut og jørdnød er den samme ting :pmilla.b skrev:Ja rosiner men som Maria siger i små mænger da det giver diarre mandler ved jeg:
Ej.. Det vidste jeg ikke lige Jeg er ikke så god til nødderLuna skrev:Hehe, Peanut og jørdnød er den samme ting :pmilla.b skrev:Ja rosiner men som Maria siger i små mænger da det giver diarre mandler ved jeg:
Calobe's hamsteropdræt
Hehe. Peanuts er bare det engelske ord for jordnød, og i DK kalder vi bare jordnødder uden skal for peanuts
Nårh okay Tak for nøddehjælpen!Luna skrev:Hehe. Peanuts er bare det engelske ord for jordnød, og i DK kalder vi bare jordnødder uden skal for peanuts
Calobe's hamsteropdræt