Mærkelige tænder?
Mærkelige tænder?
Hej alle
Hannibal (guldhamster) har verdens mærkeligste tænder, tror jeg . De nederste tænder er måske +1 cm, mens de øverste ikke er mere end 4 mm.
Skal tænderne se sådan ud? Han spiser som normalt, og kan sagtens spise en jordnød med skal.
Her er et billede (undskyld det virkelig dårlige billede, min bror har taget det):
Og det gør altså ikke ondt på Hannibal, når jeg åbner hans mund på denne måde.
Hannibal (guldhamster) har verdens mærkeligste tænder, tror jeg . De nederste tænder er måske +1 cm, mens de øverste ikke er mere end 4 mm.
Skal tænderne se sådan ud? Han spiser som normalt, og kan sagtens spise en jordnød med skal.
Her er et billede (undskyld det virkelig dårlige billede, min bror har taget det):
Og det gør altså ikke ondt på Hannibal, når jeg åbner hans mund på denne måde.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Re: Mærkelige tænder?
Helt normalt, havde de været lige var der noget galt
for kan du ikke se så skulle den åbne munden mere for at nå ned til hvor tænderne deler sig ?
for kan du ikke se så skulle den åbne munden mere for at nå ned til hvor tænderne deler sig ?
Kan jeg godt se
Men efter mit hoved skulle de øverste være længere og de nederste kortere
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
Naturen er lagt fra hvad vi mennesker har tænkt osMaria1997 skrev:Kan jeg godt se
Du kan være ganske rolig, din Hannibals tænder er helt normale. De nederste skal være længere end de øverste. Tror det er sådan for de fleste gnavere. Hvis du kan finde nogle billeder på Google af hamstere, der gaber, vil du helt sikkert kunne se forskellen.
Tak for hjælpen Også til dig Sara/HamsterpigenLotte skrev:Du kan være ganske rolig, din Hannibals tænder er helt normale. De nederste skal være længere end de øverste. Tror det er sådan for de fleste gnavere. Hvis du kan finde nogle billeder på Google af hamstere, der gaber, vil du helt sikkert kunne se forskellen.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
Sad lige og kiggede på YouTube, og hvis du søger på yawning hamsters extravaganza, så kan du se nogle temmelig vilde billeder af hamsterbisser! Bare så du kan sammenligne med din Hannibal.
-