Mine kaniner
Mine kaniner
Jeg vil lige vise mine kaniner frem. De fleste er med i mit projekt hvid blåøjet, og nogle er "bare" kælekaniner De er alle dværgvæddere.
Speedy - sort wienertegnet han
Mio - sort wienertegnet han
Mickey - hvid blåøjet han
Molly - hvis blåøjet hun
Viola - sort hun
Berta - vildtgrå hun
Zicca - sort wienertegnet hun
Speedy - sort wienertegnet han
Mio - sort wienertegnet han
Mickey - hvid blåøjet han
Molly - hvis blåøjet hun
Viola - sort hun
Berta - vildtgrå hun
Zicca - sort wienertegnet hun
-
Re: Mine kaniner
Tak de er også dejlige, allesammen, og meget forskellige af sind. Er spændt på hvad jeg får af unger.mosegaardmortensen89 skrev:Årh.. Hvor er de smukke
Jeg har haft bøvl med parringer pga. kulden.
-
Øv.. Jeg håber at det snart giver pote og i får små søde ungeriben75 skrev:Tak de er også dejlige, allesammen, og meget forskellige af sind. Er spændt på hvad jeg får af unger.mosegaardmortensen89 skrev:Årh.. Hvor er de smukke
Jeg har haft bøvl med parringer pga. kulden.
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hvor er de kære og flotte
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Tak for det Jeg er også rigtig glad for demmjoller skrev:Hvor er de kære og flotte
KANINER!
Jeg har selv en dværgvædder - rigtig skøn race
Jeg har selv en dværgvædder - rigtig skøn race
Takker glæder mig så meget til der kommer unger. Håber parringerne har været vellykkede denne gang nu det endelig er blevet forår
Zicca og Speedy har simpelthen de lækreste tegninger!
Speedy og Zicca er wienertegnede, men som ligner hollændertegningen. Det er derfor de ser så charmerende ud (hvilket de også er ). Man kan bare ikke altid regne med at wienertegningen kommer til at se sådan ud... Wienertegningen er en halv hvid blåøjet og halv noget andet.
Har selv haft opdræt af kaniner, så kender godt til tegningerne Har dog primært haft belgiske harer i opdrættet, men kunne nu ikke sige nej til nogle wienertegnede kælekaniner. Synes alle wienertegnede er smukke, specielt fordi to wienertegnede dyr aldrig har præcis den samme tegning
Har selv haft to blåøjede wienertegnede hanner. Simpelthen så smukke og skønne!
Har selv haft to blåøjede wienertegnede hanner. Simpelthen så smukke og skønne!
Nååh, så behøver jeg jo ikke komme med den store forklaring
Synes selv wienertegningen er fascinerende, netop fordi man ikke kan forudse hvordan den kommer til at se ud men som skrevet har jeg et lille projekt kørende på at lave nogle gode hvid blåøjede, og der skal Berta bruges. Hun er reg. med 94,5p Berta og Mickey skal lave nogle vildtgrå wienertegnede unger som jeg kan bruge videre
Belgiske harer er nogle vildt flotte og elegante dyr
Synes selv wienertegningen er fascinerende, netop fordi man ikke kan forudse hvordan den kommer til at se ud men som skrevet har jeg et lille projekt kørende på at lave nogle gode hvid blåøjede, og der skal Berta bruges. Hun er reg. med 94,5p Berta og Mickey skal lave nogle vildtgrå wienertegnede unger som jeg kan bruge videre
Belgiske harer er nogle vildt flotte og elegante dyr