NL/NH
Re: NL/NH
NL: fik 12 i en samfundsfagsaflevering i går og havde en sjov gallafest
NH: dagen efter druk er aldrig rar
NH: dagen efter druk er aldrig rar
NL: Vejret for tiden
+ min mand har fået arbejde
+ børnene skal til at i skole igen
+ én dag mindre til vi skal hente Lady Josefine
har fået ryddet op og fejet i carporten
NH: Intet i dag

-
Det lyder bare super dejligt masser at være glad foriben75 skrev:NL: Vejret for tiden+ min mand har fået arbejde
+ børnene skal til at i skole igen
+ én dag mindre til vi skal hente Lady Josefine
har fået ryddet op og fejet i carporten
![]()

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Ja, det er godt at være til for tiden
det er bare med at nyde det mens det står på, for det er absolut ikke altid jeg har det sådan 

-
Øv.. Så håber jeg det varer ved med glædeiben75 skrev:Ja, det er godt at være til for tidendet er bare med at nyde det mens det står på, for det er absolut ikke altid jeg har det sådan

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det håber jeg også
NL: Jeg får lidt tid til mig selv igen, nu lockouten er ovre + min mand har fået arbejde efter 2 års ledighed
NH: Skal sende børn i skole alene i morgen. Lyder som en banal ting, men nu har vi været 2 til det i 2 år. Men det skal nok gå...

NL: Jeg får lidt tid til mig selv igen, nu lockouten er ovre + min mand har fået arbejde efter 2 års ledighed

NH: Skal sende børn i skole alene i morgen. Lyder som en banal ting, men nu har vi været 2 til det i 2 år. Men det skal nok gå...
NL: Det gik rigtig fint med at få børnene afsted i morges
har fået lavet en masse i de timer jeg havde alene
manden er mellemfornøjet med det nye arbejde, men det bliver nok bedre når han vænner sig til det
NH: Kun blæsevejret...

NH: Kun blæsevejret...
NL: Vejret
+ én dag mindre til Lady Josefine
+ grill i haven
+ Sofie er blevet rask igen efter en weekend med høj feber
NH: Vores hund

NH: Vores hund

NL: Har aftalt med manden at vi begynder at kigge efter en guldhamster (eller anden hamster art) når Tøsebarnet er blevet 2.
NH: Der er over 4½ måned til det kan lade sig gøre
NH: Der er over 4½ måned til det kan lade sig gøre

Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)