![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeg har i de seneste par år været rigtig uheldig mht. sygdomme hos mine hamstre.
De er alle døde af sygdom på den ene eller den anden måde, og deres sygdomme kommer i stimer.
Når de først er blevet raske af det ene, så kommer der noget nyt - jeg har efterhånden et helt apotek liggende med forskelligt medicin brugt i den seneste tid
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Min mor foreslog så, om det kunne være pga. deres bundstrøelse, da det nogenlunde passer med den tid, hvor jeg skiftede til Biobase. Jeg har aldrig været andet end tilfreds med Biobase og tvivler da på, at dette kan have nogen effekt på mine hamstres helbred - har I oplevet noget lignende?
De har alle været sunde og raske mht. vægt - har hverken været overvægtige eller undervægtige. De får Hamster Crispy som grundfoder, meget få godbidder, og en lille, bitte smule salat hver dag - og har aldrig vidst tegn på, at salaten har været dårlig for dem, så det har de altid fået.
De sygdomme de har haft, har oftest været øjenbetændelse, skab, sår på huden (ikke fra ting i bur, men selvforskyldte) og sådanne slags sygdomme.
Jeg håber nogen af jer kan af- eller bekræfte denne teori.
Mvh Mette Johansen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)