Det er såmænd bare fordi jeg kommer til at tænke på min barndom (og den ene af ca 2 gange om året vi fik slik ) hvert år til Melodi Grand Prix'et gode mindermosegaardmortensen89 skrev:Hvordan nostalgisk?iben75 skrev:Den vogn er jeg med på
Hele familien sad og fulgte med i showet. Det var vildt spændende (og nostalgisk )
Det var så fedt at følge med. Da der blev givet point reagerede Lars og mig som om det var sport vi så
NL/NH
Re: NL/NH
-
Ej, hvor fedt Så kan jeg godt forstå det giver gode minderiben75 skrev:Det er såmænd bare fordi jeg kommer til at tænke på min barndom (og den ene af ca 2 gange om året vi fik slik ) hvert år til Melodi Grand Prix'et gode mindermosegaardmortensen89 skrev:Hvordan nostalgisk?iben75 skrev:Den vogn er jeg med på
Hele familien sad og fulgte med i showet. Det var vildt spændende (og nostalgisk )
Det var så fedt at følge med. Da der blev givet point reagerede Lars og mig som om det var sport vi så
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
NL/NH: Regnvejr...
Ret hyggeligt med lune, sommeragtige regnvejrsaftner, men også lidt træls at man ikke rigtigt kan være ude i haven (uden at blive gennemblødt)
Ret hyggeligt med lune, sommeragtige regnvejrsaftner, men også lidt træls at man ikke rigtigt kan være ude i haven (uden at blive gennemblødt)
NL: Hjemmebagte boller, Mille (en vildkat, som lige pludselig er dukket op, men hun er virkelig sød) og Hannibal
NH: Min computer, som giver stød. Galle og Jessen pålægchokolade.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Hvordan er det muligt?!Maria1997 skrev:NL: Hjemmebagte boller, Mille (en vildkat, som lige pludselig er dukket op, men hun er virkelig sød) og Hannibal
NL: min ørkenrottehun er PÆNT drægtig weee sommer dimmer-babyer + min Robert (robot støvsuger) klarer støvsugningen efter burskiftet! + skal ud at spise i aften hos en veninde sammen med tre andre fælles venner
NH: skyndte mig at gøre buret rent på nær deres rede, men det var så lige prikken over i'et for min ryg... øv altså! det sætter nok en del stopper for min faren rundt med kameraet i aften.. men hun har bare de sødeste killinger, som jeg SKAL have nogle gode billeder af
NH: skyndte mig at gøre buret rent på nær deres rede, men det var så lige prikken over i'et for min ryg... øv altså! det sætter nok en del stopper for min faren rundt med kameraet i aften.. men hun har bare de sødeste killinger, som jeg SKAL have nogle gode billeder af
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Det smager af sukker og ikke chokolade, og så er det nogle fimset små skiver Carletti er meget bedre (og billigere!)Laeborg skrev:Hvordan er det muligt?!Maria1997 skrev:NL: Hjemmebagte boller, Mille (en vildkat, som lige pludselig er dukket op, men hun er virkelig sød) og Hannibal
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
NL/NH: Vores kobberbryllup i morgen...
Huset fyldt med morgengæster er nok ikke lige min kop te, men håber det går. Er ikke alt for kvik for tiden og det hjælper heller ikke på det... Men trods alt er det en festlig dag og folk kommer jo for at ønske tillykke så jeg må lige se at finde et lille smil frem, selvom det er svært...
Huset fyldt med morgengæster er nok ikke lige min kop te, men håber det går. Er ikke alt for kvik for tiden og det hjælper heller ikke på det... Men trods alt er det en festlig dag og folk kommer jo for at ønske tillykke så jeg må lige se at finde et lille smil frem, selvom det er svært...
-
Jeg håber det hovedsagligt bliver en god dag og vil da gerne ønske jer tillykke med detiben75 skrev:NL/NH: Vores kobberbryllup i morgen...
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Tak
Det er desværre sådan, at jeg har en sygdom der gør at jeg har et til tider ustabilt humør, og det har desværre valgt at "komme i udbrud" nu
Håber også at det trods alt bliver en god dag.
Det er desværre sådan, at jeg har en sygdom der gør at jeg har et til tider ustabilt humør, og det har desværre valgt at "komme i udbrud" nu
Håber også at det trods alt bliver en god dag.
-
Det er jeg ked af at høre Iben. Jeg håber du snart har det godt igen
Tillykke med dagen
Tillykke med dagen
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Tak.
Jeg er på medicin, så det burde egentlig være rimeligt stabilt, men det blusser nogle gange op under stressede situationer.
Jeg er på medicin, så det burde egentlig være rimeligt stabilt, men det blusser nogle gange op under stressede situationer.
-
NL: Havde det nogelunde ok i aftes efter gæsterne var taget hjem.
NH: Farvel til vores hund Buster
NH: Farvel til vores hund Buster