Hej, mit virus program (avast) har lige fundet virus(trojansk hest) på Lux shoppen.dk, vil høre om andre har fået denne advarsel af deres virus programer, om lux shoppen er "smittet" eller det bare er mit virus program
(mit virus program har spærret adgangen for mig,til siden også)
Advarsel om Lux shoppen ?
Re: Advarsel om Lux shoppen ?
Der er problemer med både LUX-Shoppen og Gnaverportal, men jeg ved at Steph arbejder på højtryk på at løse det.
Lige pt er begge sider pillet offline, mens der arbejdes på de inficerede filer, og Steph har også hentet hjælp ind ude fra for at få det løst
Lige pt er begge sider pillet offline, mens der arbejdes på de inficerede filer, og Steph har også hentet hjælp ind ude fra for at få det løst
Okay mange tak for svarLaeborg skrev:Der er problemer med både LUX-Shoppen og Gnaverportal, men jeg ved at Steph arbejder på højtryk på at løse det.
Begge sider skulle være oppe igen - er der problemer med bestilling ved LUX-Shoppen kan det sikkert ordnes ved at sende Steph en mail: info@lux-shoppen.dk