Hvad for noget foder vil du anbefale?
Hvad for noget foder vil du anbefale?
Overskriften siger det hele: Hvad for noget foder vil du anbefale?
Jeg vil personligt anbefale hamster complete. Det er et godt foder og dyret får det den har brug for
Jeg vil personligt anbefale hamster complete. Det er et godt foder og dyret får det den har brug for
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Re: Hvad for noget foder vil du anbefale?
Jeg vil gerne anbefale Multifit guldhamster pakken. Den er rigtig god. Der er kun 3 ud af 12 hamstere der sortere, så det synes jeg er okay
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Jeg bruger også Mulitfit og så putter jeg lidt guf i indimellem
mr Johnsens, og lidt at de snacks som Christina sælger
mr Johnsens, og lidt at de snacks som Christina sælger
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
efter jeg er godt ned i antallet af småkræ ( ) så er jeg gået over til Mr. Johnsons - det er simpelthen det jeg oplever mindst spild ved hos både hamster og ørkenrotter.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Mr. Johnson, Hamster Complete og Hamster nature.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Helt afgjort MultiFit Guldhamsterfoder fra Maxi Zoo.
Det er helt klart det foder, som flest af mine hamstere elsker (og så er der nogle få som sorterer lidt i det)
Og så suppleret med nogle kattegodbider, tørrede melorme og lignende
Det er helt klart det foder, som flest af mine hamstere elsker (og så er der nogle få som sorterer lidt i det)
Og så suppleret med nogle kattegodbider, tørrede melorme og lignende
I øjeblikket bruger jeg dette: http://www.rodipet.de/shop/futter/500-g ... unior.html
Det er rigtig godt, men det er dyrt at få hjem.
Førhen har jeg brugt dette: http://www.petworld.dk/product/hamsterf ... 6.aspx#top
Det har fungeret her før, så måske jeg går over til det igen.
Det er rigtig godt, men det er dyrt at få hjem.
Førhen har jeg brugt dette: http://www.petworld.dk/product/hamsterf ... 6.aspx#top
Det har fungeret her før, så måske jeg går over til det igen.
Fra mig og Zoo
Jeg bruger Multifit til dværghamster og så kommer der hamster complete i og så tilsætter jeg lidt forskelligt
Calobe's hamsteropdræt
Jeg bruger Multifit guldhamster til mine Guldhamster og så Altromin og Nature til min dværghamster.
Efter nogle smagsprøver fra LUX-Shoppen er jeg overbevist: Det nye foder herhjemme er nu Mr. Johnsons.
Langt bedre end Hamster Crispy nogensinde har været. Dyrene elsker det og det er bare så lækkert
Langt bedre end Hamster Crispy nogensinde har været. Dyrene elsker det og det er bare så lækkert
Flere af jer nævner Hamster Complete. Jeg købte Rat Complete i Sverige, og vores dværge elskede det. Fordelen er, at der er mere protein i end i hamster-udgaven. Jeg kan bare ikke finde Rat Complete herhjemme. Nogen, der har set det?
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere